Gå til innhold

Førstegangs kjøp av rulleskøyter.


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg tenker så smått på å kjøpe rulleskøyter, men har funnet ut at der er en del forskjellige typer og lurer på hva hovedforskjellen er. Hva er "Inline"? Ser at "Speed" og "Fitness" har blitt nevnt på flere nettsider. Mest sannsynlig blir bruksområdet langkjøring, og evt kjøring på friidrettsbane(noen som har erfaring med det?). Takker så mye for hjelpsomme svar. :)

 

Amphion

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg tenker så smått på å kjøpe rulleskøyter, men har funnet ut at der er en del forskjellige typer og lurer på hva hovedforskjellen er.  Hva er "Inline"? Ser at "Speed" og "Fitness" har blitt nevnt på flere nettsider. Mest sannsynlig blir bruksområdet langkjøring, og evt kjøring på friidrettsbane(noen som har erfaring med det?).  Takker så mye for hjelpsomme svar.  :)

 

Amphion

6454974[/snapback]

bare gå til XXL, der har de masse bra og veldig bra service. De har fiksa skøytene mine gratis i snart 4 år. det vil si nye skruer, skjære av hjul hvor skruen er ødelagt osv.

Endret av xDraLLx
Lenke til kommentar
Et genialt framkomstmiddel egentlig, så snart jeg fikk dreisen på bremsene.

kjøpte et par til 70% rabatt på intersport.

Finnes det et billig sted for kjøp av bremseklosser på nettet. De forsvinnet fort.

6669209[/snapback]

ER det Salomon du har?

ER bremsene du bruker grå eller svarte?

 

Hvis det er salomon bremseklosser så er de dyre og vanskelige å få tak i. I hvertfall i forrige sesong. Jeg bremser med hjulene, lær deg det!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Et genialt framkomstmiddel egentlig, så snart jeg fikk dreisen på bremsene.

kjøpte et par til 70% rabatt på intersport.

Finnes det et billig sted for kjøp av bremseklosser på nettet. De forsvinnet fort.

ER det Salomon du har?

ER bremsene du bruker grå eller svarte?

 

Hvis det er salomon bremseklosser så er de dyre og vanskelige å få tak i. I hvertfall i forrige sesong. Jeg bremser med hjulene, lær deg det!

Nå er sesongen inne for å finne frem skøytene igjen :)

 

Men trenger forstatt bremseklosser, liker ikke tanken på å slite på hjulene.

 

Finnes det typen 'universal'-bremseklosser? Skøytene jeg har er av typen Crazycreek med grå klosser? Noen som vet om noe brukende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...