General Musa Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 hei, nå tør jeg ikke si det hundre prosent sikkert, men jeg syntes å huske at de pakker svært dårlig... magnus
Nabbkaka Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 Takker for svar. Noen andre erfaringer med OnlineButikken? Bedre å satse på Amentio? http://www.onlinebutikken.no/PartDetail.as...14;c:36159;r:pg http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...14;c:36159;r:pg
mad_arab Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Takker for svar. Noen andre erfaringer med OnlineButikken? Bedre å satse på Amentio? http://www.onlinebutikken.no/PartDetail.as...14;c:36159;r:pg http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...14;c:36159;r:pg 6454096[/snapback] De to url'ene var mistenkelige like...
mad_arab Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Ja, men se på url'ene da... Enten må de bruke klin lik "mal", eller så er det annen avdeling av samme firma... Det er ihvertfall ikke tilfeldig.
Gojira Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Bestilte videokamera fra onlinebutikken.no. Tok et par dager etter at de fikk inn kameraet til det ble sendt. Men det kom fram og virker bra. Knuste konkurrenter på pris gjorde de også
Steina Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 (endret) Jeg bestilte ny prosessor fra dem for snart 3 uker siden. AMD 2X 5000+ Jeg valgte onlinebutikken.no med Hardware.no sin prisguide pga, pris, leveringstid, og at at de fikk inn prosessoren tidligere enn alle andre.. ..trodde jeg. Jeg venter fremdeles. Jeg har sjekket siden ofte, og de har bestandig tomt, men får inn nye veldig ofte. Statusen på varen sto som "Behandlet" i 2 uker, så ble den plutselig "Under behandling". Det sto den noen dager, så sendte jeg dem mail om hva som skjer, og når jeg kunne forvente å få varen. Dette gjorde jeg på natt til Onsdag denne uken. Jeg har enda ikke fått svar fra dem. Fikk heller ikke noen bekreftelsesmail om at de har motatt mailen som de fleste andre automatisk sender ut. Jeg vet jeg sendte til riktig adresse. Jeg brukte Mastercard, og har fått regningen i posten. Nå lurer jeg bare på om jeg skal betale denne. De venter vel ikke med å sende varen til de har motatt pengene? Jeg er MEGET skuffet over Onlinebutikken.no og dems service, og kommer ALDRI til å bestille noe fra dem igjen. Endret 27. august 2006 av Steina
Ashmantle Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jeg kjøpte varer fra Onlinebutikken.no for 8000kr (hovedkort, RAM og harddisker) RAM og harddisker fikk jeg to dager senere, bedriftspakke fra Norek.no - på døra. Hovedkort var utsolgt, men da det kom på lager fikk jeg det også to dager senere - fra et annet firma også da med bedriftspakke. Når jeg betalte 80kr for frakt tilsammen, så er det veldig bra service.
Steina Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Det er ikke meningen man skal betale regningen man får fra Mastercard før nettbutikken sender varen vel? Jeg betalte som sakt med Mastercard, så da skal jo nettbutikken ha fått pengene, men regningen er fra Mastercard som skal ha sine penger (?). Vil ha svar på dette før jeg betaler Mastercard regningen. Betaler ikke for en vare jeg ikke har motatt.
brucelee.will Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 jeg anbefaler å ikke bestille fra onlinebutiken.no, har bestilt pc deler der for 2,5 uker siden, har ikke fått noe ennå,har også send dem flere mail hvor jeg fikk svaret: vi skal sende det på torsdag, fredag... og det var noe jeg lurte på selv, da jeg bestilte skjekka jeg at de hadde alt på lageret, to dager senere manglet de det ene deler, et par dager senere hadde den delen men da manglet de den andre, og sånn fortsatte det. er det lov å skrive at de har noe på lageret når de virkelig ikke har det?
riroil Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Det er vel bare enda en webmercs-butikk. Lav pris og lavt servicenivå. Presiserer at jeg ikke har tatt sjangsen selv og har derfor ikke erfaring.
tormoddf Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Bestilte et hovedkort og en router fra dem. Begge kom rimelig raskt - 3-4 dager, ikke uvanlig når man bestiller fra Østlandet til Bergen. Hadde bestilt feil hovedkort. Skrev under på vedlagte angrerettskjema og sendte det tilbake. Fikk etterhvert en bekreftelse på mottatt skjema og pengene inn på konto, uten at jeg måtte gjøre noe mer. Det skal sies at hovedkortesken kun var trukket med tynt papir. Og esken hadde blitt noe bulket i posten. Men kortet så ut til å være i fin form. Men jeg har opplevd tilsvarende "pakking" fra mange andre nettbutikker. Om det blir skadet i posten er det uansett deres problem.
yngve0 Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Det kan virke som Onlinebutikken ligger med buken i været? Jeg bestilte en GPS (ca 2.000,-) fra dem for over 2 uker siden. Ordren fikk status behandlet samme dagen som bestillingen ble registrert. 2 dager senere ringte jeg og snakket med en fyr som sier at ordren er formidlet til distributør for utsendelse. Siden har jeg ikke hørt noe, ordren har fortsatt ikke fått pakkesporingsnummer tiltross for at den er lagervare. Onlinebutikken svarer nå hverken på mail, faks eller telefon, så det lukter litt at de har stilt seg i en situasjon hvor de ikke får ut varer. . . . ? Styr derfor unna!
zulo Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg bestilte en gps fra onlinebutikken fordi alle andre butikker hadde denne kun på fjernlager. Syntes det var rart at de skulle ha det på lager men bestilte uansett. Ordren kom som du sa på status "til behandling". Det var den 09.07.2008 etter midnatt jeg bestilte. Varen står fortsatt på status til behandling og de har ikke svart på en epost jeg sendte og de svarer heller ikke på telefon. Hvis du ser på kontakt siden til onlinebutikke.no så er telefonnummeret og faxnummeret det samme...ingen som svarte og til slutt tok faxen over hørts det ut til (pipelyder). Kan også nevne at i 2006 bestilte jeg en gps derfra og alt foregikk da på normal måte, derfor jeg bestitle derfra denne gangen også, men det er litt kjipt da det står at varen er på lager men egentlig så venter de på fjernlager som alle andre nettbutikker også gjør. Endret 14. juli 2008 av zulo
yngve0 Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Kan også nevne at i 2006 bestilte jeg en gps derfra og alt foregikk da på normal måte, derfor jeg bestitle derfra denne gangen også, men det er litt kjipt da det står at varen er på lager men egentlig så venter de på fjernlager som alle andre nettbutikker også gjør. Bestillingen min ligger fortsatt med status "På Lager" og behandlet. Jeg har i lengre tid prøvd å få kontakt med dem (faks, telefon, e-post) uten hell. Jeg har derfor på følelsen at Onlinebutikken ligger å spreller med buken i været, så jeg har nærmest betraktet de 2000-kronene som tapt og bestilte GPS'n et annet sted. Det merkelige er at sjappa ser tilsynelatende levende ut Brønnøyssund, så de kan umulig ha kastet inn håndkle helt. Yngve
zulo Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Kan også nevne at i 2006 bestilte jeg en gps derfra og alt foregikk da på normal måte, derfor jeg bestitle derfra denne gangen også, men det er litt kjipt da det står at varen er på lager men egentlig så venter de på fjernlager som alle andre nettbutikker også gjør. Bestillingen min ligger fortsatt med status "På Lager" og behandlet. Jeg har i lengre tid prøvd å få kontakt med dem (faks, telefon, e-post) uten hell. Jeg har derfor på følelsen at Onlinebutikken ligger å spreller med buken i været, så jeg har nærmest betraktet de 2000-kronene som tapt og bestilte GPS'n et annet sted. Det merkelige er at sjappa ser tilsynelatende levende ut Brønnøyssund, så de kan umulig ha kastet inn håndkle helt. Yngve Jeg fikk for litt siden beskjed om at de ikke kunne skaffe gpsn jeg hadde bestilt og som det sto var på lager. De beklaget og sa at pengene skulle komme inn på kontoen min da de heller ikke hadde noen annen gps å tilby fordi neste modell opp ble alt for dyr. Har ikke sjekket nettbanken om pengene har kommet men jeg stoler på det.(kommer seff til å sjekke det en eller annen gang)
legofred Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Bestilte en strømadapter til digital speilrefleks for over en måned siden. Intet hørt. Intet sett. De svarer ikke på: - Fax - Telefon (prøvd ca 10-12 ganger) - e-post (inkl sikker mail) Jeg lurer nå på om jeg blir nødt til å reise østover og p"|€ dem hardt i ræven, eller om jeg skal politianmelde dem for tyveri/svindel. Dette er ikke et seriøst foretak. Styr unna!
Ninjahamster Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Jeg kjøpte varer fra Onlinebutikken.no for 8000kr (hovedkort, RAM og harddisker)RAM og harddisker fikk jeg to dager senere, bedriftspakke fra Norek.no - på døra. Hovedkort var utsolgt, men da det kom på lager fikk jeg det også to dager senere - fra et annet firma også da med bedriftspakke. Når jeg betalte 80kr for frakt tilsammen, så er det veldig bra service. Bra service fordi de har lav (frakt)pris? Der gav ordet service ny betydning for meg i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå