sattar Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) jeg har problem med SFX grea vær så snill å hjelpe meg . TAKK Endret 7. juli 2006 av sattar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Kutt ut bumping, og redigér emnetittel og innlegg slik at folk kan forstå hva problemet er.
sattar Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 Kutt ut bumping, og redigér emnetittel og innlegg slik at folk kan forstå hva problemet er. 6450635[/snapback] ka mener du æ e ny her vet du .
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Info om emnetittel. Info om bumping. Og hva gjelder innlegget.. du kan ikke skrive en halv setning om "SFX grea" og anta at folk automatisk vet hva problemet er. Hvis folk ser ut som et spørsmålstegn etter å ha lest om problemet ditt, får du ingen svar.
sattar Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 (endret) meldingen er i følgende måte " error 1305 : reading from file c:/data/sounds/SFX.dat.verify that the file exists and that you can access it " det er det meldingen jeg får prøvd alle mulighetene går ikke windows vil ikke finne filn SFX. vær så snill å hjelpe meg Endret 8. juli 2006 av sattar
Heilage Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Det har med lyd aa gjoere. Sjekk lydkortet ditt. Om du ikke har kjoept spillet fortjener du ikke hjelp.
sattar Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Det har med lyd aa gjoere. Sjekk lydkortet ditt. Om du ikke har kjoept spillet fortjener du ikke hjelp. 6459026[/snapback] hvor kan jeg sjekke lydkortet mitt ?
sattar Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Første spørsmål: Har du kjøpt spillet? 6458197[/snapback] ja !!
Heilage Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Det har med lyd aa gjoere. Sjekk lydkortet ditt. Om du ikke har kjoept spillet fortjener du ikke hjelp. 6459026[/snapback] hvor kan jeg sjekke lydkortet mitt ? 6460575[/snapback] Oppdater driverne.
sattar Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Oppdater driverne. 6482272[/snapback] hvordan kan du gi meg forklaring ?
Heilage Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 (endret) hvordan kan du gi meg forklaring ? 6483791[/snapback] 1. Finn ut hva slags lydkort du har 2. Gaa til lydkortprodusentens hjemmeside 3. Last ned den nyeste driveren til lydkortet ditt Da skal det funke. Endret 15. juli 2006 av Marley
sattar Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 1. Finn ut hva slags lydkort du har 2. Gaa til lydkortprodusentens hjemmeside 3. Last ned den nyeste driveren til lydkortet ditt Da skal det funke. men ved å laste ned den nye lydkortet er ikke gratis. hvor kan jeg finne den så kan jeg laste den ned ??
Articfare Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 1. Finn ut hva slags lydkort du har 2. Gaa til lydkortprodusentens hjemmeside 3. Last ned den nyeste driveren til lydkortet ditt Da skal det funke. men ved å laste ned den nye lydkortet er ikke gratis. hvor kan jeg finne den så kan jeg laste den ned ?? 6495339[/snapback] Lydkort kan ikke lastes ned, og han mener en driver. ikke et nytt kort. Du finner ut hvilken type lydkort ved å gå: Start > Kontroll panel > System > Maskinvare tabben > Enhetsbehandling, så finner du den der.
DurinVIII Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Og når du har funnet ut det, kan du skrive det her, så kan vi hjelpe deg med å finne ut hvor du laster ned
sattar Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 1. Finn ut hva slags lydkort du har 2. Gaa til lydkortprodusentens hjemmeside 3. Last ned den nyeste driveren til lydkortet ditt Da skal det funke. men ved å laste ned den nye lydkortet er ikke gratis. hvor kan jeg finne den så kan jeg laste den ned ?? 6495339[/snapback] Lydkort kan ikke lastes ned, og han mener en driver. ikke et nytt kort. Du finner ut hvilken type lydkort ved å gå: Start > Kontroll panel > System > Maskinvare tabben > Enhetsbehandling, så finner du den der. 6496091[/snapback] har oppdatra driveren men etter jeg har oppdatra så får det ikke fullført en melding etter oppdatring ( kan ikke fortsette oppdatringsveivisern for maskinvare veiviseren finner ikke programvare som passer bedre til maskinvarenenn den som allerede er installert ) etter det kikker jeg på " fullført " så kommer det ingenting
sattar Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 jeg får ikke til å avinstallere det heller for å laste den ned på nytt !!
Articfare Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 jeg får ikke til å avinstallere det heller for å laste den ned på nytt !! 6496679[/snapback] Du må fjerne den i kontrollpanelet. BTW: Trykk rediger knappen for å redigere, og skriv litt bedre, siden det blir litt vanskelig å lese. SMS språk er ikke lov her. F.eks "istallere" og "grea". Er greit hvis der er leifer, men hvis det er sånn du skriver, så........... Skal ikke blande meg lengre i din skriving.
Articfare Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 jeg får ikke til å avinstallere det heller for å laste den ned på nytt !! 6496679[/snapback] Du må fjerne den i kontrollpanelet. BTW: Trykk rediger knappen for å redigere, og skriv litt bedre, siden det blir litt vanskelig å lese. SMS språk er ikke lov her. F.eks "istallere" og "grea". Også komma og punktum hadde vært fint. Er greit hvis der er leifer, men hvis det er sånn du skriver, så........... Skal ikke blande meg lengre i din skriving. BTW2: Er det riper på cd'en? Har hatt samme problemet på en annen måte. FOrteller senere.
sattar Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 jeg får ikke til å avinstallere det heller for å laste den ned på nytt !! 6496679[/snapback] Du må fjerne den i kontrollpanelet. BTW: Trykk rediger knappen for å redigere, og skriv litt bedre, siden det blir litt vanskelig å lese. SMS språk er ikke lov her. F.eks "istallere" og "grea". Er greit hvis der er leifer, men hvis det er sånn du skriver, så........... Skal ikke blande meg lengre i din skriving. 6496981[/snapback] kan du gi meg en god forklaring ?! Takk
Anbefalte innlegg