Calle2k Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hei! Sitter nA pA en 2-3 Ar gammel pc Intel Pentium 4 2.6Ghz 1250 MB DDR Ram 120GB hdd Sapphire Radeon X800GTO 256MB Win XP Pro og lurer pA om hvor bra min maskin kan kjQre Battlefield 2. PA hvilket grafikk nivA. PA forhAnd takk :!:
Gissan Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hei! Sitter nA pA en 2-3 Ar gammel pc Intel Pentium 4 2.6Ghz 1250 MB DDR Ram 120GB hdd Sapphire Radeon X800GTO 256MB Win XP Pro og lurer pA om hvor bra min maskin kan kjQre Battlefield 2. PA hvilket grafikk nivA. PA forhAnd takk :!: 6449537[/snapback] Det ville vel gått fint det. Greit skjermkort, og nok med ram. Tviler litt på om prosessoren ville klart den høye grafikken, men du kan jo prøve.
Smooth Ceiling Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Det er en sticky i BF2 forumet om HW krav og slikt, men det der skal holde uansett til low / medium settings. De fleste som vil ha god FPS kjører uansett med slike settings vil jeg tro. BF2 er ekstremt minnehungrig, så 2GB er å anbefale om du f.eks. er opptatt av å grabbe et fly / heli før andre i maps, men også generelt, da maps laster mye raskere og det blir mindre / ingen hakking p.g.a. bruk av swapfilen. Du har uansett litt mer minne enn meg (1GB her, skal oppgradere til 2). Det er da ikke en så himla stor forskjell på 2,6 og f.eks. 3Ghz. Hvis det er merkbart, kan du vel alltids smekke på en bedre CPU kjøler og overklokke den litt. Jeg tror ganske sikkert du vil kunne ha mye moro med BF2 med det oppsettet uansett.
hugRmunR Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Går greit på medium det der... Men husk å søk neste gang du lurer på slikt ^^
ttt Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Det er en sticky i BF2 forumet om HW krav og slikt, Akkurat. Denne typen spørs skal stilles i den tråden. Om du ikkje har fått svar godt nok til no i denne tråden, vil eg anbefale deg å benytte deg av den nemnte stickyen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=451933 Tråd stenges.
Anbefalte innlegg