oyvindhauge Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har kommet så langt i questet (The Sirens Deception, i Anvil) at de to damene skal møte meg i den rønna si utenfor byen kl 11, men de kommer aldri. Hva kan ha skjedd? Kan de ha blitt drept? (Jeg har ikke gjort det.) Er det noen andre som har opplevd det samme og fått løst det? Jeg har snakket med de andre folkene og tatt en kikk på <a href="http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:The_Sirens_Deception">http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:The_Sirens_Deception</a> for å se om det var noe jeg hadde glemt, men det ser ut som om jeg har gjort det jeg skal.
Monkeyboy Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Høres ut som en bug. Men du kan jo også sjekke gamefaqs.com for å se om du har glemt noe.
oyvindhauge Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Det kan jo være en bug. Jeg burde kanskje legge inn den nye patchen som kom, men jeg har sett at andre også har hatt problemer med å finne folk. Har også lest at noen har "tryllet" (vha en consol command) frem nye utgaver av folk, hvis de feks er døde.
Eddie81 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Du er sikker på at du er der på korrekt klokkeslett ? Altså om det 11 am eller 11 pm du skal møte de. Men hvis det er det oppdraget jeg tror det er, så skal du bare gå inn i huset klokken 11, fordi de møter deg ikke utforbi.
oyvindhauge Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Du er sikker på at du er der på korrekt klokkeslett ? Altså om det 11 am eller 11 pm du skal møte de. Men hvis det er det oppdraget jeg tror det er, så skal du bare gå inn i huset klokken 11, fordi de møter deg ikke utforbi. 6448980[/snapback] Det var 11 pm, altså om kvelden (hvis jeg ikke tar grundig feil). Det var ingen som møtte meg utenfor. Jeg kunne ikke gå inn før etter 11, men det kom aldri noen inn i huset etter meg. Jeg ventet der i et døgn (etter hvert vha "rest") uten at noen dukket opp.
Eddie81 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Gå inn og "rest" til noen minutter over 11 pm. De skal komme der, men det kan være en bug siden du ikke får det til. Her finnes informasjon om hele questen Endret 7. juli 2006 av Eddie81
oyvindhauge Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 Jeg fikk løst questen, men det skjedde på en litt rar måte. Det viste seg at de to damene fortsatt var nede i den baren. Jeg hadde da allerede snakket med dem og fått beskjet om å møte dem på den gården, men de kom som sagt ikke. Questen ble løst slik. 1. Jeg snakket med damen 2. Jeg snakket med mannen hennes 3. Jeg snakket med han som jobbet i baren, han sa at damene kom til bareni løpet av dagen. 4. Jeg gikk for å ta questen på båten og da fulgte damene etter meg og jeg snakket med de nede i båten. 5. Jeg gikk for å møte de på den gården, men de kom aldri. 6. Jeg gikk tilbake til baren, snakket med hun de to damene igjen. De ble sinte fordi jeg ikke ville strippe. De fikk da smake noen snøballer og en ildkule eller to. 7. Jeg gikk til gården, låste meg inn og drept den 3. damen. 8. De som hadde "mistet" ringen kom deretter inn og questen var over. Muligens en bug? Hadde allerede sett på UESPWiki (genial side), men takk for tipset
Stonemeister Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg fikk løst questen, men det skjedde på en litt rar måte. Det viste seg at de to damene fortsatt var nede i den baren. Jeg hadde da allerede snakket med dem og fått beskjet om å møte dem på den gården, men de kom som sagt ikke. Questen ble løst slik. 1. Jeg snakket med damen 2. Jeg snakket med mannen hennes 3. Jeg snakket med han som jobbet i baren, han sa at damene kom til bareni løpet av dagen. 4. Jeg gikk for å ta questen på båten og da fulgte damene etter meg og jeg snakket med de nede i båten. 5. Jeg gikk for å møte de på den gården, men de kom aldri. 6. Jeg gikk tilbake til baren, snakket med hun de to damene igjen. De ble sinte fordi jeg ikke ville strippe. De fikk da smake noen snøballer og en ildkule eller to. 7. Jeg gikk til gården, låste meg inn og drept den 3. damen. 8. De som hadde "mistet" ringen kom deretter inn og questen var over. Muligens en bug? Hadde allerede sett på UESPWiki (genial side), men takk for tipset 6455479[/snapback] Ville du ikke strippe? Ingen hubba-hubba på deg i dag Endret 12. juli 2006 av Stonemeister
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå