Klekkus Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg er litt smålei av disser meldingene fra msn, når det popper opp at noen har logget på osv. Så jeg lurte på om noen kunne anbefale en annen IM client som ikke har disse irriterende meldingene.
Klekkus Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Har prøvd men fant ikke ut av det, liker bedre mIRC en IM. men litt asling på IM må jo til i blant.
jojo123 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) har du Windows live messenger? edit: uansett... gå inn på tools --> options --> alerts and sounds --> der kan skru de av... Endret 7. juli 2006 av lubricator
JohndoeMAKT Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 IRC er vel også en IM. (Men jeg forstår hva du mener. Er irriterende at hver eneste banan i Norge bruker MSN og at jeg må være koblet opp dit bare for dem) For å svare på spørsmålet ditt: Gaim, Trillian, Miranda. Gaim og Miranda er under GPL.
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Er ikke mange klienter som slår Windows Live Messenger m/A-patch
Klekkus Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Takker, IRC og IM er to forskjelige nettverk
miCro Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Er ikke mange klienter som slår Windows Live Messenger m/A-patch 6448494[/snapback] Støtter den. Ved litt modifisering med a-patch ser faktisk Windows Live Messenger riktig så bra ut:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå