Gå til innhold

Sliter med pet


Anbefalte innlegg

Hei. er en lvl 40 hunter som sliter med pettet mitt.

 

Hadde en katt, men så glemte jeg å mate den.. og så plutselig stakk den. hadde ikke tid til å stikke å kjøpe mat, så det stakk av.

 

Så skaffe meg meg en shadowmave panther fra stv (lvl 38), den har jo ingen skills. Vet at jeg må lære den i bestm training når den får points.

 

Men det som er problemet er at når du er trykker "c" og går på arket "pet" står det nederst

 

Training points: -15

 

Hva er det? skjedde med det forrige pettet og, kunne ikke lære den de nye skillsa fordi den ikke hadde traning points. Den hadde -175.

 

Hva skal jeg gjøre for å få dissa tallene positive og kunne trene petten min?

Endret av Simma89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. er en lvl 40 hunter som sliter med pettet mitt.

 

Hadde en katt, men så glemte jeg å mate den.. og så plutselig stakk den. hadde ikke tid til å stikke å kjøpe mat, så det stakk av.

 

Så skaffe meg meg en shadowmave panther fra stv (lvl 38), den har jo ingen skills. Vet at jeg må lære den i bestm training når den  får points.

 

Men det som er problemet er at når du er trykker "c" og går på arket "pet" står det nederst

 

Training points: -15

 

Hva er det? skjedde med det forrige pettet og, kunne ikke lære den de nye skillsa fordi den ikke hadde traning points. Den hadde -175.

 

Hva skal jeg gjøre for å få dissa tallene positive og kunne trene petten min?

6448341[/snapback]

 

Mate det?

Lenke til kommentar

Okei, et pet som er lvl 60 har 300 training points totalt.

 

Et pet får 5 Tp (training points) per lvl, så om det forrige pettet ditt var veldig mye lavere lvl en deg ville den ha mye - i training points, men nå som du tamet et pet som bare var 3 lvls under deg fikk den bare -15 tp.

 

Pet som er veldig lav lvl i forhold til deg selv får og en god del Tp når den øker i loyalty, prøv og mat pettet, og la det øke i loyalty og eller lvl så vil du fort få en del Tp.

 

Her er og en link til Petopia som er en super bra pet info side for hunters. Her er blandt annet liste over hvor skills er, rare pets, attack speed og dmg. er og en tallent calc for pets der som er veldig nyttig =)

 

GL

Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner er hvordan man bruker training points... Jeg har 45 training points, men skjønner ikke hvordan jeg setter det på dyret...

 

dumme meg... fant det ut med en gang nå... Hadde glemt å legge ut en skill i hurtigmenyen ^^

 

*The strategy-player skriver dette innlegget*

Endret av Turbopus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...