Gå til innhold

Inspill, angående pass av hund!


Anbefalte innlegg

Vi skal ha noen til å være sammen hunden vår en gang daglig, en 1-2 timer pr. gang. Det blir bare på ukedagene. Men vi er veldi usikre på hvilken pris vi skal tilby for denne tjenesten? Det vil bli månedsbetaling.

 

Innspill? :thumbup:

Endret av FVEE75
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
la oss si at du gir de 70-100kr pr. gang.

søster jobber litt som det der, men ekke sikkert hva hun tar betalt.

6444870[/snapback]

 

Takk for innspill :)

 

Nå vil jeg legge til at det ikke er snakk om at det må gåes tur hver gang, men gi hunden vår selskap og kos!! Enten bare hjemme i hagen vår, eller eventuelt andre steder.

Lenke til kommentar
Men du kan evt. bruke unger, de er glade i å holde på med hung og synes alt over 20kr er mye;p, så en femtilapp hver gang holder for unger på 12år alderen. Eller tenkte du på proffer?

6444910[/snapback]

 

Unger vil jeg ikke ha!! Ikke noe vondt om det, men jeg har en leonberger(60kg) og tror ikke jeg stoler på at en på 12 år da har full kontroll!! Det beste hadde vel hvert en hundevant voksen person.

Lenke til kommentar
hva med folk mellom 16-18? Sikkert noen som trenger seg en jobb. Proffer kan bli fort dyrt, men ungdommer som har hund og er vant med hun er ikke noe problem?

6444958[/snapback]

 

Det er klart.. Men de fleste på den alderen er vel på skole? Mens det er mange "hjemmeværende" i alderen over 25.. Men klart en på 18 og oppover er nok en som vil klare å ha kontroll!! Ikke det at bikkja er vill, men en vet jo aldrig hva slags situasjoner en kan havne oppi, og da er det greit at en klarer å handtere hunden :)

 

 

 

edit: skrive leif

Endret av FVEE75
Lenke til kommentar
De går vel ikke på skole om sommeren? Hvis det er det du trenger hundepass for.

Hvis du tenker på resten av året så skjønner jeg ikke hvorfor du har hund. Det å ha hund kommer med å gå turer og kose med den.

6449178[/snapback]

 

 

 

er ikke det som er problemet! Det som vi har lyst til er at hunden ikke skal kjede seg alene hjemme når vi er på jobb fra 8-16.

Så at du kommer med det utsagnet er bare tull! Har hatt hund i hele mitt liv, så jeg vet hva det innebærer. Og når jeg da i tillegg prøver å ordne selskap til hunden på dagtid, så mener jeg at det kun er positivt for hunden og er villig til å betale for det! Som jeg også skrev er det ikke pågrunn av turer jeg vil ha noen, men selskap for hunden, siden den kjeder seg.... Skjønner du?

 

Det gjelder ikke i sommer!!!

Endret av FVEE75
Lenke til kommentar

Vi har hatt hund hjemme hele mitt liv og den har vært hjemme fra 8-16 mandag til fredag uten noen problemer. Dessuten vil hunden legge om sitt sovemønster etter forholdene, og antageligvis sove store deler av tiden folk er vekk fra hjemmet.

Lenke til kommentar
Vi har hatt hund hjemme hele mitt liv og den har vært hjemme fra 8-16  mandag til fredag uten noen problemer. Dessuten vil hunden legge om sitt sovemønster etter forholdene, og antageligvis sove store deler av tiden folk er vekk fra hjemmet.

6452037[/snapback]

derfor hunden min sover alltid når jeg kommer hjem fra skolen? :)

Lenke til kommentar
Vi har hatt hund hjemme hele mitt liv og den har vært hjemme fra 8-16  mandag til fredag uten noen problemer. Dessuten vil hunden legge om sitt sovemønster etter forholdene, og antageligvis sove store deler av tiden folk er vekk fra hjemmet.

6452037[/snapback]

 

Vet det, men i vårt hus drives det barnehage, hvor desverre hunden ikke kan være en del! De fleste dager er det helt greit, men til tider er det ikke.. Derfor vil vi at han får seg en "venn" som kan holde han litt med selskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...