Skrote Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Satt å spilte litt css på datan nå og oppdaget at spillet var ganske lyst, ikke mye men nok til at jeg ser litt forskjell. Er det pågrunn av at jeg har på antialis(etttelleranna) på 8x. eller? Har tatt av hdr og slikt men det hjalp ikke stort. noen som vet hva som kan være problemet, har "ati x1600" om det hjelper litt , har akkurat ordnet datan! takker!
snarius Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Du kan sikkert stille det inn på skjermen sin meny.
B4stian Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Inne i CS kan du gå inn i Settings og der kan du stille kontrast og slikt.
Skrote Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Du kan sikkert stille det inn på skjermen sin meny. 6441490[/snapback] ok skal se hva jeg får til, har iokke vært borti dette før!! uffa "datating Postet i dag, 23:15 Inne i CS kan du gå inn i Settings og der kan du stille kontrast og slikt. " Har prøvd , men til ingen nytte, men skal prøve å gjøre det litt senere, se om jeg kan stille på noe annet også takker for raske svar folkens!
jaynuz Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Last ned PowerStrip. Der kan du stille gammaen opp og ned som du ønsker det, uavhengig av spillet. -Last det ned -Installer det -Høyreklikk på ikonet nede i høyre hjørne etter du har startet det, også velger du Color profiles -> Configure. Sett så på color correction. -For å stille gammaen opp/ned, bruker du Ctrl+Alt+NumPad Pluss/Minus. EDIT: Last det ned her Endret 7. juli 2006 av jaynuz
qu3st Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Powerstrip er vel ikke lovlig på lan og slikt? Greit hvis du bare skal spille hjemme, men om du skal spille i konkuranser på lan og slikt kan det jo være lurt å slett det.
jaynuz Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Powerstrip er vel ikke lovlig på lan og slikt? Greit hvis du bare skal spille hjemme, men om du skal spille i konkuranser på lan og slikt kan det jo være lurt å slett det. 6451706[/snapback] Der må jeg nok straffe deg. Det er absolutt lov. Var med team9 på ZarGate, og alle sammen brukte PowerStrip EDIT: Når jeg sier var med, så mener jeg ikke at jeg spilte la med dem, men jeg satt på med dem i bilen og så på at de spilte Endret 7. juli 2006 av jaynuz
qu3st Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Ah, trodde jeg hadde hørt noe om at det ikke var lovlig jeg. Men hvis det er lovlig så skal jeg laste det ned nå med engang
dagan Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 De aller fleste skjermkort-drivere har funksjoner som du kan stiller på gamma, lys og kontrast.
Bytex Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Antialiasing har ingenting med lys å gjøre, det glatter ut skarpe kanter så ting ser mere smooth og naturlig ut, bare.
Skrote Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 Var inne på på instillinger og stilte ned ett eller annet, som gjorde at spillet ble slik som det skal være!! stilte ned en ting, og den stilte jeg ned til permormance isteden for quality, å da ble lyset normalt! Men takker for svar folkens, alltid hjelp å få her!!
jaynuz Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 De aller fleste skjermkort-drivere har funksjoner som du kan stiller på gamma, lys og kontrast. 6453311[/snapback] Det er jeg klar over, men det er som regel "Load profile at startup" eller noe i den duren. Uansett, Powerstrip er så enkelt og bra Du kun justere hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå