Gå til innhold

Paranormale filmklipp og lignende tråden

McLuddis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg elsker slike historier og filmer og bilder. Kom gjerne med historier og bilder og hvis trådstarter er enig i det da =)

6441614[/snapback]

Jeg elsker slikt jeg også, fyr løs. :dribble:

Skrevet

Uff. Tør ikke se på sånt lengre, jeg. Kommer bare til å bli liggende uten å få sove i en uke etterpå :!:

Drittfilmen Blair witch project 2 som skremte vettet av meg. Nå tør jeg ikke å se på noen skumle/ekle filmer lengre. :cry:

Skrevet

du kødder n? du ble ikke skremt av Blair witch project 2 det er en skikkelig dårlig film som nesten ikke kan kalles en grøsser engang! gammel er du a? 10 år?

Skrevet
du kødder n? du ble ikke skremt av Blair witch project 2 det er en skikkelig dårlig film som nesten ikke kan kalles en grøsser engang! gammel er du a? 10 år?

6444404[/snapback]

Folk reagerer forskjellig på sånnt da tufs

Skrevet
gammel er du a? 10 år?

6444404[/snapback]

Det spørsmålet kan du vel heller stille deg selv? Hvis han ble skremt av den, så gjorde han vel det. Kan ikke kritisere en person for det :no:

Skrevet

Det er en hederlig sak å bli skremt. Kan ikke kritisere noen for det...

Hva var det de så da? Så ikke noe jeg.....

6443095[/snapback]

Det står noen i døra, men kameraet sveiper så fort forbi at du må nesten se filmen flere ganger før man legger merke til det... Synes den var litt creepy :)

Skrevet

6444404[/snapback]

Vær så snill, spar meg for slike tåpelige kommentarer. Og ja, jeg var vel 11-12 da jeg så den filmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...