Erelend Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 I dag tok zonealarmen hos meg dagen! jeg så etter at jeg hadde innstallert steam og half life 2 CS ...osv at zonealarm ikonet ikke ikke var i verkyøylinjen nede til høyre... Jeg avinnstallerte Zonealarm, bootet opp på nytt og innstallerte zonealarm igjen... men det kom opp den samme feilmeldingen som før jeg innstallerte det... "windows har ikke tilgang til filen. Kanskje du ikke har rettighets (greier ) til filen... hva er prolemet? Regner med at det har noe med innstalleringen av disse spillene å gjøre... Vil gjerne fortsette med dette programmet... HJELP Har en far som er litt pissed på meg nå
enl Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Har kvittet meg med ZoneAlarm selv, etter at den siste oppdateringen skapte store problemer for diskverktøyene til windows og diskkeeper. Fikk akkurat den samme feilmeldingen som deg faktisk, pluss ymse feilmeldinger fra chkdsk om feil i indexene på disken. Avinstallér ZoneAlarm 6.5 og installér en tidligere versjon, 6.1, istedet. Denne funker mye bedre. Ellers er det veldig mange andre som har hatt trøbbel med 6.5, så det kommer sikkert en oppdatering til snart. Selv byttet jeg til Kerio personal firewall, som virker bedre og raskere en ZA. Endret 5. juli 2006 av enl
Erelend Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Men er det noen brannmurer som er bedre enn Zone alarm, flere en den du nevner? Er den du snakker om gratis? haha! LOL at fatter'n!
enl Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Nope, den er ikke gratis, men finnes i 30-dagers prøveversjon. Programmet koster 20 dollar. Hvis du ikke vil betale for programvaren, har du Sygate personal firewall 5.6, som er en grei brannmur. Sygate personal firewall 5.6 hos Tucows
Erelend Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Sygate har jeg blitt anbefalt før... men hva mener du med at den er "grei" dårligere en en tidligere versjon av Zone alarm?
enl Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Nix, ville heller valgt sygate enn ZoneAlarm. Kjørte det på serveren tidligere, men kastet det ut grunnet manglende funksjonalitet på administrasjon over terminal services/citrix. Endret 5. juli 2006 av enl
Erelend Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 ok.. Da går jeg for den! Skjønte ikke det siste der, men gjør vel ingenting... bruker for det emste pcen til spill og diverse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå