Gå til innhold

Norsk språkpakke til WoW?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe av engelsken i WoW er rimelig vanskelig selv med gode forkunnskaper. Lite erfaring med RPG eller gaming generelt kan gjøre at man må benytte den berømte ordboka uanhengig av karakter osv i engelsk.

Men som det ble nevnt; det kommer etterhvert! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Slå opp i en ordbok ? Greitnok at WoW er på engelsk men 99% snakker jo med 1337 prat uansett. L4M 4 UBER GRIND NO N00bs .  Hold deg unna WoW er mitt råd.

6439536[/snapback]

Må vere noe rart med serveren du spiller på hvis 99% er 1337 sp334k.

Snakker selv aldri 1337 men forstår det meste av det uansett. Men etter min mening har folk som enda ikke har lært seg at man kan gjøre seg forstått på normal engelsk/norsk uten å måtte skjelle ut hver eneste person man treffer på og opphøye seg selv.

Greit nok med forkortelser som faktis står for noe seriøst som LFM, LFG og IMO, men hvis noen legger ut denne meldingen: "L4M Roflcopter 2 PWN TEH UBERBRS NOWE LEAWRES PLZ !11122 elevenoneone one-" ignorerer jeg den bare. Og blir det mye spam i LFG og General channel, pleier jeg bare å spør om det ikke snart er leggetid, slik at vi andre kan få spille i fred. :p

Endret av Thorsen
Skrevet

Vet andre har sagt det, men at noen på 15 år ikke har nok basiskunnskaper til å følge instruksjonene i questlog, føler jeg nesten blir for dumt. Man har da hatt engelsk opplæring siden man var 7-8 år, og da snapper man opp det nødvendige.

Jeg foreslår at du enten begynner å lese bøker eller se på engelskspråklig tv uten å se på teksten. Det hjelper på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...