MasterTLC Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 (endret) Hei! Jeg og to andre kamerater er de eneste medlemmene i en guild som jeg helst vil at ska være norsk Så jeg lurer på om noen vil joine vår guild? PS: Den heter The Unknown Skulls) Endret 4. juli 2006 av MasterTLC
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er da den ene vennen hans Bare til info
r0zie Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er allerede medi en norsk guild som er litt større.. skjer vel egentlig ikke så mye i den, men hvis dere vil joine så er dere sikkert velkommen..
r0zie Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 the lions of norway elns.. veldig inaktiv guild tbh.. virker som jeg er den eneste som spiller mer enn 1 time for dagen..
adawen Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Uff, det hørtes trist ut. Ikke at min guild/alliance er så voldsomt stor, men vi har iallefall endel online-tid. Utenom ferie-sesongen er langt over halvparten online store deler av døgnet, og vi gjør ting sammen nesten hele tiden. Then again, vi har vært i samme guild i over et år. Litt spleisa, kanskje.
Morfiril Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Visst dere spørr på www.guildwarsnorge.net så er det kansje flere som er interessert.
adawen Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 kan jeg joine guilden din, adawen? 6444845[/snapback] Jo, det kan du vel. PM meg IGN og forlat guilden din og sånn, så skal jeg invite deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå