Gå til innhold

Hvor lenge burde jeg lade Nintendo ds?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Ikke dypp Nintendo DS i vann når du spiller."

"Unngå å slå deg selv i hodet med Nintendo DS."

"Maskinen er ikke ment på innvortes bruk."

"Utsettes Nintendo DS for hammerslag kan den bli skadet, og i verste fall ødelagt."

 

The list goes on and on...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Lad den til den er ferdig. Mer trenger du ikke, og nyere batterier kan faktisk ta skade av å bli ladet i over 24 timer (iallefall det som hører til mitt IXUS i).

Lenke til kommentar

Ble fortalt på EBgames når jeg kjøpte meg DS Lite istad at når den startes for første gang er det allerede litt strøm i den så han sa:

 

Spill ut den strømmen slik at den blir utladet.

Lad i 12 timer.

Spill til den blir utladet.

Lad i 12 timer.

 

Så kan du begynne å lade den normalt, vet ikke hva det vil si men, uansett han sa det var for å "klargjøre" batteriet, om det i det hele tatt har noe effekt vet jeg ikke :p

Lenke til kommentar
Å få tips om spill og spillmaskiner fra EB Games er som å få matlagingstips fra McDonalds.

6470269[/snapback]

 

 

Åja?

Vil da tro at værtfall noen av de som jobber på ebgames spiller en del selv slik at de evt. kan hjelpe kunder.

6470630[/snapback]

 

De som jobber på McDonalds spiser sikkert en del selv og.

Lenke til kommentar
Å få tips om spill og spillmaskiner fra EB Games er som å få matlagingstips fra McDonalds.

6470269[/snapback]

 

 

Åja?

Vil da tro at værtfall noen av de som jobber på ebgames spiller en del selv slik at de evt. kan hjelpe kunder.

6470630[/snapback]

 

De har virkelig ikke peiling.

Lithium batterier er allerede klargjort fra fabrikkene, hadde de kommet tomme fra fabrikken så hadde de tålt lagring dårlig.

Og da den kjemiske prossessen som starter første gang man lader allerede har skjedd på fabrikken, så har det INGENTING for seg å lade den på noen spesiell måte når man får den hjem.

Lenke til kommentar
Å få tips om spill og spillmaskiner fra EB Games er som å få matlagingstips fra McDonalds.

6470269[/snapback]

 

 

Åja?

Vil da tro at værtfall noen av de som jobber på ebgames spiller en del selv slik at de evt. kan hjelpe kunder.

6470630[/snapback]

 

De har virkelig ikke peiling.

Lithium batterier er allerede klargjort fra fabrikkene, hadde de kommet tomme fra fabrikken så hadde de tålt lagring dårlig.

Og da den kjemiske prossessen som starter første gang man lader allerede har skjedd på fabrikken, så har det INGENTING for seg å lade den på noen spesiell måte når man får den hjem.

6470740[/snapback]

 

Hmm okay, høres logiskt ut det du sier så da beklager jeg =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...