Teds Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Heisann! Har et lite nettverk med noen venner der vi koser oss med BF2, men to av oss sliter med server-lista. Om vi søker etter en server, for eksempel Tv2 så kommer alle serverne opp, men om vi "refresher" denne lista for å oppdatere hvor mange som er på serveren forsvinner alle TV2 serverene! De kommer ikke opp på lista! For å få tilbake disse serverene må vi restarte spillet, slik skulle vel ikke vært nødvendig? Håper på et positivt svar fra dere.
hightow Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg får noe lignende med de serverne jeg har lagret som favoritter. Når jeg trykker 'Refresh' forsvinner alle mine favoritter og kun de serverne jeg har spilt på sist dukker opp. Jeg antar du har skrevet 'tv2' i servername feltet og trykket refresh en gang. Når du trykker refresh en gang til, blir ingen servere listet opp. Stemmer det? Antagelig en bug (som vanlig) Prøv å fjern 'tv2' i servername-feltet, og trykk refresh.
MrLee Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 server filtrering på f.eks. tv2 fungerer bare annenhvergang hos meg. Jeg må altså trykkke refresh to ganger for at bare TV2 servere skal listes opp i browseren.
Teds Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 (endret) hightow: Dette stemmer! Takk folkens! Skal prøve! Koser meg fortsatt på LAN! Endret 4. juli 2006 av Teds
oOF Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jepp, sånn ble det etter 1.3 patchen til meg, før jeg installerte den var dette normalt for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå