Smirnoff Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 (endret) SATA-disker blir registrert i BIOS akkurat som PATA-diskene mine, (kontrolleren er dog integrert i chipsettet). Har fullt opp på PATA-kontrolleren (2 optiske drev + 2 harddisker), i tillegg har jeg 1 stk SATA-disk. Funker helt fint. Endret 6. juli 2006 av Smirnoff
Ronny M Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Men du har kanskje OS på S-ATA disken? Det har ikke jeg, kanskje det som er problemet...
Kong_Miraz Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Selv når kun kortet står i PCI slotten uten noen disker koblet til, så vil ikke S-ATA disken fungere skikkelig. Det er veldig frustrerende. 6445079[/snapback] Har du prøvd og bytte PCI slott?? eg hadde problemer med eit kontroller kort men bytta slott og den instalerte driveren på nytt og alt var plutselig heilt i orden!! Håper dette hjelper deg!!
Ronny M Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Har du prøvd og bytte PCI slott?? 6445499[/snapback] Det hjalp ingenting, men noe som hjalp var rett og slett å bytte til et annet kort av et annet merke. Nå funker alt som det skal. Jippi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå