Gå til innhold

Mages ultimate farming

Anbefalte innlegg

Skrevet
Flott at folk tar seg nytte av dette :)

Det er helt utrolig hvor mye gold jeg har tjent på dette, kun på et par uker. Helt utrolig !

6453617[/snapback]

ja? skal du ikke fortelle hvor mye du har tjent da? =)

6453630[/snapback]

Med + og minus i kjøp av både arcanist boe og diverse godsaker fra ah har jeg nå 300G atm.

Har tjent rundt 1100G, men jeg glemmer ikke krol blade på en av de første gruppene :)

Hadde ikke krol blade droppet, hadde jeg tjent rundt 600-700g.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Btw, finnes det en oversikt over aktuelle elementals?

Så langt vet jeg om følgende:

Scalding elementals (lvl28-29) i 1k needles, men flesteparten er under vann og sikkert et lite helvete å samle sammen.

Burning/Thundering/Cresting exile (lvl37-39) i Arathi.

Sea spray (lvl47-48) i Feralas.

Entropic horror (lvl53-54) i Felwood, men med en del infernals som tramper rundt.

Scorching elemental/Living flame/Blazing invader (lvl53-56) i Un'Goro.

Dust stormer (lvl55-57) i Silithus.

Noen flere?

Skrevet (endret)

psilocybe: Er det lurt å bruke din talentbuild + litt mere på frost? eller?

andre kan selvfølgelig svare på dette ^^

BTW: Trådstarter fortjener årets genialhetspris! :D

EDIT: sett hjerne opp en build tel en lvl 47=) ( evt. lvl 50 )

Endret av fasthammer
Skrevet

Ingen vits i å bruke poeng i frost før du kan bruke 31 poeng, samt 12 poeng i arcane , spør du meg. Det er Ice barrier som er tingen, siden den vil fjerne 400+ dmg hvert 30. sekund.

Så lenge du har minst 12 poeng i arcane, kan du egentlig plassere resten hvor som helst, men siden det blir Arcane explosion som er hovedspellet ditt, kan det være like greit å fortsette ned i arcane-treet.

Skrevet (endret)

ojojoj! har respeccet til 18 arcane / 20 frost,, og dette funker HEST! de jør 1-7 skade per slag! takk trådstarter! <3<3

EDIT: elementalene i feralas jør ranged spell dmg:/ Hvilket betyr,, jeg kan ikke grinde XP! jeg har blitt lurt:'( er det ingen andre plasser jeg kan grinde elementals? som gir XP vel og merke

Endret av fasthammer
Skrevet

Psilocube har rett i at man ikke trenger frost noe særlig før ice barrier når det gjelder denne typen grinding. Ta heller å bruk resten i arcane treet, da får du i tillegg mer mana og regeneration.

Jeg kommer til å oppdatere posten imorgen eller noe sånt men orker ikke akkurat nå :\

Og forresten, grindet litt istad. Fikk meg 5x Thorium lockboxes. I den ene var det Totem of the storm (300g+) og Transmute life to earth (100g+).

Må le :)

Skrevet

Er noen som er mer enn heldige nok ser jeg ja ^^

Har vel tjent 100g kanskje på de Essence of Air jeg har solgt, eneste verdifulle tingen jeg har fått ellers er Recipe Stormshroud Gloves fra den elite bossen som kommer under "invasion" tingen, håper å kasse inn 150+ på den, ellers på deathwing serveren treffer jeg på få mages som grinder etter det samme så det er vel heldig sånn sett :)

hadde 21/0/21 build (er lvl 60) når jeg hørte om denne farmemåten så jeg må greie meg uten ice barrier, orker ikke betale mye gull for å respecce igjen.

(grunnen til at jeg kjørte 21/0/21 var fordi jeg ikke hadde bestemt resten av fordelingen av talent points, visst noen hadde tenkt å kommentere det ^^)

Skrevet (endret)

Vet ikke.. en som nettop gjorde slik at jeg mistet godt over 25 av de elementels'a:(

EDIT: og supernerd:P som irriterer meg de 2 timene i uken jeg spiller :p argh

Endret av nEVERGOOD
Skrevet (endret)

Ja, Chressa. Han tar meg hver gang:P jeg tok han nesten denne gangen, men han hadde flaks. Prøver å ikke ta han, jeg vil ha fuckings peace :p not war:P

EDIT: om du kjenner'n, kan du si at han skal la meg grinde litt peng? trenger det sårt:P dårlig gjort å ganke meg når jeg har 10-20 mobs på meg^^

Endret av nEVERGOOD
Skrevet
Ja, Chressa. Han tar meg hver gang:P jeg tok han nesten denne gangen, men han hadde flaks. Prøver å ikke ta han, jeg vil ha fuckings peace :p not war:P

EDIT: om du kjenner'n, kan du si at han skal la meg grinde litt peng? trenger det sårt:P dårlig gjort å ganke meg når jeg har 10-20 mobs på meg^^

6458768[/snapback]

vis du vil så kan vi ta en duel? tar deg uanz :cool:

Skrevet

Tviler jeg faktisk ikke på:p så det er du som er terroristen? =P men grindingen funket fett. får faktisk samlet store hauger, når du kommer! merka ikke at dampen magic fada ut når jeg hadde 10-11 stk på meg. auda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...