Gå til innhold

Søker en innføring til gwf!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann.. Har nettop fått meg factions men det virker litt tørt.. har to chars på level 10 og 12, en war/as og en ele/mes, men har ikke fått noe sånt spes kule items osv.. Har funnet ut at det går an å bruke salvage tool på nesten alt og at du får diverse ting så du kan kjøpe deg nye klær f.eks.. Har og sett noen sånne collector folk.. Hvordan finner du det de leter etter? Jeg har funnet noen ting men ikke nok, og vet ikke hvor :p Hadde vert artig om noen kunne vist meg litt ting og tang ingame, er vanskelig å få kontakt med folk der, og 90% er like ferske som meg virker det som..

Heter Ares Syrakus / Arcania Syrakus ingame hvis noen vil sende en pm :)

Endret av r0zie
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja....vet ikke så mye selv men om du har noen spørsmål kan du whispere meg in-game en gang.

Daehod Vectura eller Asmodeus Scion. :thumbup:

Skrevet

Da er du vel ute på 'treningsøya' enda, tenker jeg. Det ER strengt tatt ikke så veldig mye spennende der. Hele poenget med den øya er at du skal lære deg dynamikken i spillet, levle fort og etter hvert dra over til fastlandet.

Det er jo der morroa befinner seg.. :)

Såh.. fokuser på å ta alle quests + missions der. Når du er level 18-ish, drar du over til fastlandet, skaffer deg max-armor - så du tåler litt mer. Det er nok av folk i guilden din som fortsatt trenger de "tidlige" mission'ene der - så om du vil ha noen å løpe sammen med, så tror jeg ikke det er noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...