Gå til innhold

TES: Hjelp med hakking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har satt oblivion på fullt, og det ligger på ca 14 fps men det varierer veldig.

Jeg har IP4 3,06 ghz, 2gb ram og Geforce 7800gs. Ska d da ligger på 14 fps? Kortet er akkurat kjøpt.

Har 2 hardisker hvis det er til noe hjelp. Jeg har sett folk med dårligere PC enn meg kjøre det glatt på fullt, men jeg har veldig problemer med hakking.

Jeg kjønner lite med skjermkortet, det er så masse instillinger og drit. Kan noen gi meg noen tips? Forklar litt nøye, for har ikke så mye peiling. Noen instillinger som bør være på/av for best ytelse?( Tenker da på instillinger med Nvidia Control Panel)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oblivion krever veldig mye av pc',ingen tvil om det. 14 fps er ikke et uvanlig fenomen,kommer ann på hvor i geografien du befinner deg og hvor mye som skjer på en gang.

prøv ut forskjellige drivere,skru av Vsynk osv..

De nyeste drivere er ikke alltid de beste til ditt kort. Jeg kjører 7800 GT i SLi,og får best ytelse fra 84.43 og 82.65 av en eller annen grunn. og demp det som er av skygger.

Skrevet
Oblivion krever veldig mye av pc',ingen tvil om det. 14 fps er ikke et uvanlig fenomen,kommer ann på hvor i geografien du befinner deg og hvor mye som skjer på en gang.

prøv ut forskjellige drivere,skru av Vsynk osv..

De nyeste drivere er ikke alltid de beste til ditt kort. Jeg kjører 7800 GT i SLi,og får best ytelse fra 84.43 og 82.65 av en eller annen grunn. og demp det som er av skygger.

6422526[/snapback]

Hvor kan jeg laste ned de driverene da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...