macba Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 (endret) Plutselig enn dag når jeg skulle åpne msn kom det opp det her: msn.bmp Har prøvd å laste ned andre versjoner av msn menn det kommer hele tiden opp når jeg trykker på msn Noen som kan hjelpe meg? Endret 1. juli 2006 av macba
xanonymx Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Har du prøvd å google etter noe av det som står på feilmeldingen. Bare prøv deg litt fram og se om du finner noe. Jeg har ikke tid jeg, men et tips til deg slik at du gjerne klarer å finne ut noe selv. Det hadde hvert fint om du kan si løsningen her hvis du finner noe og det er andre som også lurer på det samme.
macba Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Du skulle ikke tilfeldigvis ha SweetIm installert? 6419800[/snapback] jo, men trodde jeg hadde slettet det...
zjulik Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Det er nok der det ligger. Hvis du laster ned Hijackthis og scanner så vil du kanskje finne SweetIM nevnt, da krysser du av for og fikser de linjene. så tar du en omstart. Link i signatur.
macba Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Det er nok der det ligger. Hvis du laster ned Hijackthis og scanner så vil du kanskje finne SweetIM nevnt, da krysser du av for og fikser de linjene. så tar du en omstart.Link i signatur. 6419945[/snapback] Nå har jeg slettet det for godt og nå virker msn igjen Takk for svaret...
macba Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 En ting til; er SweetIM spyware eller noe slikt?
zjulik Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Tja. Litt usikker. Men msnproblemet ditt skyldtes nok først og fremst at MSN trodde at SweetIM skulle henge med, mens du hadde tatt den bort...nesten...
macba Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Tja. Litt usikker. Men msnproblemet ditt skyldtes nok først og fremst at MSN trodde at SweetIM skulle henge med, mens du hadde tatt den bort...nesten... 6419986[/snapback] ok.. Takk igjen for svar
zjulik Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Bare vær ekstremt skeptisk til alle tilleggsprogrammer som har med smileys og msn å gjøre. Til og med sider som tilbyr det. Det og screensaver-greier er nesten alltid potensielt spywaresmittede.
macba Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Bare vær ekstremt skeptisk til alle tilleggsprogrammer som har med smileys og msn å gjøre. Til og med sider som tilbyr det. Det og screensaver-greier er nesten alltid potensielt spywaresmittede. 6420019[/snapback] okey, skal huske det fra nå av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå