Gå til innhold

Mye bugs i NHL2k6, noen andre som har det?


Anbefalte innlegg

Hei, leste på forumet til 2ksports etter jeg kjøpte NHL2K6 idag om at spillet var fullt av bugs, freezing osv.

Satt på mitt eget, spillte 4 matcher og da fikk jeg de flotte freeza selv. Noen som har NHL2k6 som IKKE opplever at den bare står og loader etter matchene? Dette er helt latterlig, kan det komme ett bug-fritt sportsspill til X360?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg sliter med akkurat det samme her nå. Må restarte spillet etter hver kamp jeg spiller. Utrolig irriterende!! Godt at det ikke er lenge til NHL07 kommer :)

 

Spillet henger seg når jeg velger å avslutte eller starte kampen på nytt, eller når kampen rett og slett er ferdig. Det står "2K Sports LOADING...."

 

Jeg sliter også med å unlucke achievementsene. Noen flere som har hatt problemer med dem, og har løst dem?

Lenke til kommentar
Jeg sliter med akkurat det samme her nå. Må restarte spillet etter hver kamp jeg spiller. Utrolig irriterende!! Godt at det ikke er lenge til NHL07 kommer :)

 

Spillet henger seg når jeg velger å avslutte eller starte kampen på nytt, eller når kampen rett og slett er ferdig. Det står "2K Sports LOADING...."

 

Jeg sliter også med å unlucke achievementsene. Noen flere som har hatt problemer med dem, og har løst dem?

6664062[/snapback]

 

Håper det var en trykkfeil og du mente 2K7. Faen som jeg hater EA`s NHL spill, er helt latterlig dårlig etter man har spilt 2K serien.

Lenke til kommentar
Heller ett som er latterlig dårlig etter 2k enn ett som er så latterlig buggy at det ikke fungerer.

6666145[/snapback]

 

Helt enig. NHL07 kommer 14.september :) Så det er bare en måned igjen å vente :dribble:

 

Har forresten klart å åpne achievementsene nå. Feilen var at jeg skifte "side" etter at kampen hadde startet. Irriterer meg at spillet er sånn, fordi jeg er glad i hockey-spill, og hadde gledet meg til å spille det. Får håpe NHL07 og NHL2k7 ikke er buggy, slikt som NHL2k6.

Lenke til kommentar
Jeg sliter med akkurat det samme her nå. Må restarte spillet etter hver kamp jeg spiller. Utrolig irriterende!! Godt at det ikke er lenge til NHL07 kommer :)

 

Spillet henger seg når jeg velger å avslutte eller starte kampen på nytt, eller når kampen rett og slett er ferdig. Det står "2K Sports LOADING...."

 

Jeg sliter også med å unlucke achievementsene. Noen flere som har hatt problemer med dem, og har løst dem?

6664062[/snapback]

 

Håper det var en trykkfeil og du mente 2K7. Faen som jeg hater EA`s NHL spill, er helt latterlig dårlig etter man har spilt 2K serien.

6665328[/snapback]

 

Problemet med 2k er at de driter i det europeiske markedet. Jeg kommer ikke til å kjøpe NHL2k6. De har ikke engang kommet ut med en eneste patch til det som er ute nå. Uakseptabelt.

Lenke til kommentar
Heller ett som er latterlig dårlig etter 2k enn ett som er så latterlig buggy at det ikke fungerer.

6666145[/snapback]

 

Nå var jo forrige års versjon sikkert rimelig hastverks arbeid for å få det ut til 360. Kommer garantert til å ikke ha særlig bugs nå. Hvis det fortsatt har så er det jo utilgivelig.

 

Uansett, hvis man har litt greie på hockey så ligger NHL2K milesvis foran. Men folk flest foretrekker jo Fifa fremfor PES også etter hva jeg har skjønt.

 

EA`s føles som et flipperspill nærmest enn et hockey spill. bortimot umulig å spille ordentlig powerplay bl.a. Bare tut og kjør.

 

Problemet med 2k er at de driter i det europeiske markedet. Jeg kommer ikke til å kjøpe NHL2k6. De har ikke engang kommet ut med en eneste patch til det som er ute nå. Uakseptabelt.

 

Det er jeg enig i. De er altfor sene med å slippe spillene sine her. Er vel fordi de selger veldig dårlig i Europa så de satser mest in Amerika.

 

Og at du ikke kjøper 2K6 er jo greit, da det som kommer nå er jo 2K7. ;)

Lenke til kommentar
Heller ett som er latterlig dårlig etter 2k enn ett som er så latterlig buggy at det ikke fungerer.

6666145[/snapback]

 

Nå var jo forrige års versjon sikkert rimelig hastverks arbeid for å få det ut til 360. Kommer garantert til å ikke ha særlig bugs nå. Hvis det fortsatt har så er det jo utilgivelig.

6673077[/snapback]

 

 

Det store spørsmålet er vel om det kommer ut før april

Lenke til kommentar
Uansett, hvis man har litt greie på hockey så ligger NHL2K milesvis foran. Men folk flest foretrekker jo Fifa fremfor PES også etter hva jeg har skjønt.

 

EA`s føles som et flipperspill nærmest enn et hockey spill. bortimot umulig å spille ordentlig powerplay bl.a. Bare tut og kjør.

 

Føler at jeg har litt greie på hockey etter å ha spillt det i noen år, samtidig som jeg har fulgt VIF hockey i flere år, synes at 2K games har bedre gameplay, men vil at spillet skal fungere og det gjorde ikke 2K sitt. Dette problemet ble også rapportert FØR de ga ut spillet i Europa, men de skrev f.eks. ikke at de annbefalte ett eget minnekort på siden sin.

Lenke til kommentar
Uansett, hvis man har litt greie på hockey så ligger NHL2K milesvis foran. Men folk flest foretrekker jo Fifa fremfor PES også etter hva jeg har skjønt.

 

EA`s føles som et flipperspill nærmest enn et hockey spill. bortimot umulig å spille ordentlig powerplay bl.a. Bare tut og kjør.

 

Føler at jeg har litt greie på hockey etter å ha spillt det i noen år, samtidig som jeg har fulgt VIF hockey i flere år, synes at 2K games har bedre gameplay, men vil at spillet skal fungere og det gjorde ikke 2K sitt. Dette problemet ble også rapportert FØR de ga ut spillet i Europa, men de skrev f.eks. ikke at de annbefalte ett eget minnekort på siden sin.

6676147[/snapback]

 

De burde kanskje ha fikset det da, men dette vil nok garantert ikke være noe problem på 2K7.

 

Har spilt hvert eneste NHL2K spill siden det første på Dreamcast i 2000 og har aldri opplevd noe særlig bugs. Så dette er nok et engangs tilfelle. Hastverksarbeid.

EA f.eks rakk jo ikke å lage noen 06 versjon til 360.

Lenke til kommentar
Uansett, hvis man har litt greie på hockey så ligger NHL2K milesvis foran. Men folk flest foretrekker jo Fifa fremfor PES også etter hva jeg har skjønt.

 

EA`s føles som et flipperspill nærmest enn et hockey spill. bortimot umulig å spille ordentlig powerplay bl.a. Bare tut og kjør.

 

Føler at jeg har litt greie på hockey etter å ha spillt det i noen år, samtidig som jeg har fulgt VIF hockey i flere år, synes at 2K games har bedre gameplay, men vil at spillet skal fungere og det gjorde ikke 2K sitt. Dette problemet ble også rapportert FØR de ga ut spillet i Europa, men de skrev f.eks. ikke at de annbefalte ett eget minnekort på siden sin.

6676147[/snapback]

 

De burde kanskje ha fikset det da, men dette vil nok garantert ikke være noe problem på 2K7.

 

Har spilt hvert eneste NHL2K spill siden det første på Dreamcast i 2000 og har aldri opplevd noe særlig bugs. Så dette er nok et engangs tilfelle. Hastverksarbeid.

EA f.eks rakk jo ikke å lage noen 06 versjon til 360.

6676916[/snapback]

 

EA hadde samme problem med det første VM-spillet deres, hastverkarbeid det også. De jobber nok under et stor press, og da blir det sånn, og det er vi som lider av det. For dem er det nok mest snakk om penger og deadlines.

 

NHL 07 kommer 14.september og NHL2K7 kommer 20.oktober :)

Lenke til kommentar
Får bare spilt en kamp så henger det seg alltid når jeg skal tilbake til meny. Irriterer maks!

Fungerer det å koble av harddisk, så vil problemet bli borte? Må jeg da ha minnekort for å lagre NHL 2k6?

Møkkaspill! Gleder meg til 14. Sept og NHL 07 på 360.

6683963[/snapback]

 

 

Heisveis, sorry for ett sent svar.

Jeg forsto det selv etter aktiv lesing at å koble fra hardisken, og sette inn minnekort vil løse problemet ja, men jeg er ikke interessert i å betale for ett produkt som ikke fungerer som lovet, derfor bytta jeg det i ett annet spill dagen etter (og fikk med COD 2 facepate ;) )

Lenke til kommentar

 

NHL 07 kommer 14.september og NHL2K7 kommer 20.oktober :)

6683583[/snapback]

 

 

Jeg skal bli positivt overrasket hvis NHL2K7 kommer før årskiftet. Kommer nok til å kjøpe NHL 2007 uansett, fordi jeg orker ikke vente x antall måneder på 2K7. Hvis 2K7 er feilfritt, kjøper jeg sikkert det og.

 

Kommer til å være blakk i slutten av oktober. Det er mange spill som kommer som jeg skal ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...