Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei....jeg bruker avg free edition og fant netopp ett trojan virus når jeg scanet igjennom pc'n...mn jeg plages med å få fjernet det..er det en måte jeg kan fjerne det på igjennom avg ??

Synes avg har for dårlig informasjon om hvordan fjerne virus når det først har funnet ett. Så vær så snill å forklar godt :p

Endret av Judass90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekket for helt siste update? AVG tar det meste. Hvordan fant du viruset - hvis det var AVG som sa at du hadde virus så skulle du ha fått et spørsmål om hvilken metode AVG skulle bruke til å fjerne det med.

 

Hvis du vet hvor viruset er kan du la AVG kjøre virus scan på den delen av hardisken som det ligger.Du kan gå inn på TEST CENTER og SCAN SELCTED AEREAS og kjøre test.

Lenke til kommentar
Har du sjekket for helt siste update? AVG tar det meste. Hvordan fant du viruset - hvis det var AVG som sa at du hadde virus så skulle du ha fått et spørsmål om hvilken metode AVG skulle bruke til å fjerne det med.

 

Hvis du vet hvor viruset er kan du la AVG kjøre virus scan på den delen av hardisken som det ligger.Du kan gå inn på TEST CENTER og SCAN SELCTED AEREAS og kjøre test.

6417699[/snapback]

 

Jeg fant det med å scane slik du skriver...mn så får jeg opp logen etter det..der står viruset så skjønner jeg ikke hvordan jeg skal få fjernet det der ifra..

Lenke til kommentar

6417699[/snapback]

 

Jeg fant det med å scane slik du skriver...mn så får jeg opp logen etter det..der står viruset så skjønner jeg ikke hvordan jeg skal få fjernet det der ifra..

6417738[/snapback]

 

Fårstår ikke helt hva du mener. Logoen til viruset eller AVG? Hvis du mener AVG logoen med ett "muppetshow" bilde av virus - så er det blitt slettet.

 

(Beklager fikk ikke til å quote)

Endret av monodonk
Lenke til kommentar
Skru av system restore, så går det nok fint.

 

Et tips: Last ned og installer Ewido i tillegg.

6417887[/snapback]

 

Det er bare virus som ligger i system restore som forsvinner hvis du skrur av - men

ikke glem å skru på igjen systemrestore etterpå. For når du skrur av så blir alt slettet - og hvis du får, eller har en system feil, så vil maskinen ikke kunne settes tilbake med Last Known Good Configuration.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...