Tbau5 Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Finnes det en guide for hvordan man soloer alle bossene i mauradon? Gidder ikke bruke gull på å finne det ut selv.
TheInfamous Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hehe, dette er blitt en rapporteringstråd for observasjon av Hunteraktiviteten i Maraudon på de forskjellige serverne :!:
ka1ser Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Men bare en ting jeg ikke skjønner, hvis jeg hadde vært på mitt N'te farmerun i Maraudon, og noen hadde spurt høflig hva jeg gjorde, selvfølgelig hadde jeg svart. I tillegg er det jo greit å prate litt med all den kjedelige grindinga.
Overguard Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Les gjennom tråden, i det minste. Huntere, warlocker (og priester, tydeligvis) kan soloe assorterte bosser for å tjene penger. Skikkelig muffens, ja. 6423333[/snapback] http://img159.imageshack.us/my.php?image=lmfao9kv.jpg Bildet ble tatt klokken 5 på søndags morgen. Alle hunterne var enten guildløs eller i en guild kalt "harvard". De farmer de elite blomstrene (mobs i maraudon) som dropper items som kan leveres inn for Insignia of the crusade(?) osv. Er litt muffens
Dynejonas Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Er det lettere å drepe blomstrene i maraudon en å ta andre mobs som har samme drop rate?
KAS Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Har sjekke dette før også. Til enhver tid vil du alltid se 3-10 lvl 60 hunters i maraudon, hvorav de fleste har temmelig merkelige navn (ser egentlig mer ut som bare tilfeldige bokstaver enn navn, f.eks Cklmy som er der på Nordrassil akkurat nå). Selvsagt er det noe muffens, du skal være temmelig naiv for å tro dette bare er tilfeldige gamere som grinder litt eliter. Hvorfor er alle så fiendtlige til at noen setter spørsmålstegn ved det og, gud forby, spør en hva han gjør der? Trådstarter er vel faktisk den som har vært høflig og gjort ting riktig her. Det kan knapt kalles å stikke nesa i andres saker å ta en /who Maraudon..
chokke Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 jøss, var 5 stykk med jallajalla navn fra samme guild (jallanavn det og), pluss en annen fra et random guild og 4 lavere level fra samme random-guild (så han er vel godkjent )
Rata101 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Interessant at folk som oppfordrer trådstarter til å passe sine egne saker, tar seg tid til å poste sjøl...
Aykon Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Spiller ikke wow, har aldri spilt wow, å kommer sikkert heller aldri til og spille wow. Men hvorfor er det et "problem" at det er noen fyrer der da ? Kan dei gå til angrep på noen eller ?
Overguard Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Spiller ikke wow, har aldri spilt wow, å kommer sikkert heller aldri til og spille wow. Men hvorfor er det et "problem" at det er noen fyrer der da ?Kan dei gå til angrep på noen eller ? 6431735[/snapback] De farmer penger å selger på internett. Noe som ødelegger å forbedrer gameplayet for noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå