Gå til innhold

Kulturo: Helgens anbefalinger - uke 26


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nevn en som er dårligere?

6426952[/snapback]

 

Komedie eller film generelt? (og foressten, bare kino, eller alle typer film)

 

AtW

6426979[/snapback]

en "komedie".

6426995[/snapback]

Som komedie synes jeg Sideways var dårligere.. selv om den har bra score på IMDB.com

Lenke til kommentar

Hvordan i alle dager kan dere anbefale Date Movie? Den er jo bare søppel fra ende til annen.. Jeg småhumret kanskje en gang iløpet av hele filmen.

Dukes of Hazzard, som jeg også synes var relativt dårlig, ble bra i forhold.

Lenke til kommentar
nevn en som er dårligere?

6426952[/snapback]

 

Komedie eller film generelt? (og foressten, bare kino, eller alle typer film)

 

AtW

6426979[/snapback]

en "komedie".

6426995[/snapback]

 

Der er det jo mye å velge i, utrolig mye søppelkomedier, nå har ikke jeg set tdate-movie, men klassiske stinkfilmer er jo oppfølgere som har null og niks med orginalen å gjøre, med andre skuespillere, andre ressigører, og null budsjett, dum og dummere 2, masken 2 osv.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hadde ikke Miranda July vært slikt et ubegripelig irriterende menneske i vesen og fremtoning, hadde det kanskje gått an å like filmen hennes. Jeg får bare lyst til å smadre det glisete se-på-meg-jeg-er-kunstner-og-ser-ut-som-jeg-har-et-snev-av-Downs-syndrom-ansiktet hennes. Å se hele filmen var i hvert fall umulig.

Lenke til kommentar

jeg ville heller anbefale en filme som jeg faktisk lo av og ble underholdt av, enn å anbefale poseideon som var alternativet. Om du heller vil se den så er det sikkert greit det, men i sommervarmen er det digg med dårlige filmer som om ikke annet får deg til å trekke på smilebåndet. men selvfølgelig folk er forskjellige :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...