genetex Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Fannt dette på ett annet forum: http://media.putfile.com/I_win_at_farming En warrior som samler mange raptors i ungoro og bruker relation, kan bare brukes hver 30 min, og han bruker en healing potion, så jeg vet ikke hvor mye det er å tjene på denne typen farming da, men så svært stilig ut:p
Pilot_ Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Nei, veldig effektivt er det ikke (over lang tid i hvert fall). Det er nok mages sin oppgave med AOE.
genetex Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 Om det ikke var cooldown på relation hadde kanskje warrior vert de beste?
Pilot_ Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Om det ikke var cooldown på relation hadde kanskje warrior vert de beste? 6412564[/snapback] Kanskje, kanskje ikke. En warrior har jo ikke ubegrenset med helse selv om de har mye. Slik han warrioren der gjør det skader mobsa han hele tiden, så han kan ikke pulle på seg alt for mye. Hvis man er mage så blir du såvidt skadet. Bare å shielde opp på mounten, pulle på seg, frost nova , osv.. En Warrior kan f.eks ikke klare å AOE-e 93 mobs slik som denne magen gjorde. Endret 30. juni 2006 av Luzifer
PSV Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Som paladin dro jeg på meg ALT! i Deadmines, drepte 4 bosser i samme pullet, og jeg må si at når Consecration ticken vår går oppi 100 er den ikke til å spøke med.. (ZHC ftw)
Vaktmestern Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Den videoen ble laget før dem "nerfet" Retaliation. Den kunne slå tilbake på et ubegrenset antall angrep og i tillegg slå tilbake på angrep bakfra så det er ikke like effiktivt nå lenger.
neoman Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 de kunne godt begrenset den cooldownen til rundt 10 min.
Champ Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Om det ikke var cooldown på relation hadde kanskje warrior vert de beste? 6412564[/snapback] Kanskje, kanskje ikke. En warrior har jo ikke ubegrenset med helse selv om de har mye. Slik han warrioren der gjør det skader mobsa han hele tiden, så han kan ikke pulle på seg alt for mye. Hvis man er mage så blir du såvidt skadet. Bare å shielde opp på mounten, pulle på seg, frost nova , osv.. En Warrior kan f.eks ikke klare å AOE-e 93 mobs slik som denne magen gjorde. 6412591[/snapback] Ikke med retaliation slik det funker nå nei, men slik det gjorde før hadde det nok gått. Måten vi farmet invasjonsgreien på var at jeg (warrior) løp rundt steinen og pullet på meg alle mobsene. Men problemet mitt er jo at jeg ikke eier DPS, så når samtlige mobs satt på meg så samlet jeg dem og lot 2 mages gjøre sitt med AOE Nabben der glemte forøvrig sweeping strikes, Endret 30. juni 2006 av Champ
PSV Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 de kunne godt begrenset den cooldownen til rundt 10 min. 6414918[/snapback] Jess, greit det om vi paladins får vår Lay on Hands ned på 15 eller no (4-set tier3: -12min på den ;>)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå