Gå til innhold

Bluescreen helt uten videre

Zic0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en maskin acer inspiron 1350. Jeg får helt uten videre blåskjerm. Datamaskinen henger seg da. Har innstalert Windows på nytt, og alle driverne. Jeg har heller ikke satt inn noen nye hardware, som kan være problemet. blåskjermen har jeg lagt til i vedlegg.

Kan det være minne problem eller noe?

post-26575-1151618276_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare sånn generelt så er det minne som ofteste blir sånn plutselig looco. Hvis du har 2 minne brikker ta ut en og se om det hjelper hvis det ikke hjelper bytt om på den brikken som er i maskinen og se om det hjelper.

Hvis du overklokker ta og klokk ned osv

Skrevet

Et enkelt googlesøk viser at det er mange som sliter med det samme, og problemet er WLAN-kortet med Atheros chipset sammen med dårlige drivere.. Men kjør likevel en memtest for å utelukke minnet. Dersom det er i orden, finn noen andre drivere, eller bytt til et WLAN kort med annet chipset, antar jeg.

Skrevet

jeg har hatt et d-link xstreme G (pci) det fungerte utmerket med intell chipsett men var dødlig for pc'r med via... gjelder sikkert fler chipset.

fikk blåskjermer jeg å. noen ganger greide ikke windows gi meg det engang. om netverkskortet er et tilleggskort kan jeg nesten garantere deg at å ta dette ut vil løse problemet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...