Gå til innhold

Gratis VST her - OPPDATERT - 9. Aug


DilliMusic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes noen gode softsynther også. De er ikke gratis, men tror de er mulig å laste ned likevel.

 

Groove Agent er ganske kul.

 

Med Edirol Hyper Canvas og Edirol Super Quartet får du også andre instrumenter. Bass, gitarer, orkester osv.

 

Merk: Disse tre synthene streber først og fremst etter realistiske/autentiske lyder.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Det finnes noen gode softsynther også. De er ikke gratis, men tror de er mulig å laste ned likevel.

 

Groove Agent er ganske kul.

 

Med Edirol Hyper Canvas og Edirol Super Quartet får du også andre instrumenter. Bass, gitarer, orkester osv.

 

Merk: Disse tre synthene streber først og fremst etter realistiske/autentiske lyder.

 

Lykke til!

7644695[/snapback]

 

fine ja men gratis er de ikke. piratkopiering er ikke noe for oss!!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Er det noen som vet om en VSTi som man kan lage hardstyle-aktige synther med?

7679646[/snapback]

 

vel de fleste plugins er ganske like. altså synther. man må lære seg hvordan de funker og hvordan en syth i det hele tatt funker. hordan de forskjellige waves (square,saw osv) høres ut. når man har lært seg dette kan man da lett lage lyden man er ute etter.

 

men du sikter vel kanskje til en plugin som har masse hardstyle presets. vel jeg vet ikke om noen. men bruk tid på å surre med synther. test ut ting. man lærer mye da :)

Lenke til kommentar

lagd en liten del der man kan laste ned gratis trackere og slikt. sequencer osv... jeg har ikke mitt felt der så hvis dere kan hjelpe til og få noen linker frem til meg som dere vet er ok prg som er gratis. skal rengjøre første posten og legge til felre synther og fx snart men nå er det senge tid :)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Hm... kremt. Jeg har snekret sammen noen VST plugins. Dere er hjertelig velkommen til å teste og bruke de fritt:

www.audioteknikk.net

 

Blir glad for tilbakemeldinger :)

 

Forøvrig vil jeg skryte av en VST plugin-host for livebruk av instrumenter og effekter også lagen av en normann:

Liveprofessor

 

Dette programmet er også gratis (inntil videre i alle fall)

 

Kos dere!

 

OI!!!

Gammel tråd :p

Endret av El-torro
Lenke til kommentar

Greit med en liten oppdatering, men angående Liveprofessor, kjører den som en plugin i en host eller er den enkeltstående program. Da min primærhost ikke støtter midi-send så hadde det vært greit å ha det der, bruker energy-xt for slikt (som er også ett annet norsk program).

 

Liveprofessor er et selvstendig program og ikke noe plugin. Det har blitt diskutert på forumet der om det vil bli mulig i fremtiden, men intrykket mitt er at det ikke er planlagt.

 

Det var nytt for meg at XT også er norsk. Vi har jo masse smarte og kreative folk her i landet så jeg er ikke overasket :)

 

Jeg ser XT muligens er mer sequencer og komposisjonsorientert enn LP.

 

Jeg er ikke hel oppdatert på LP nå. Men det er et kraftig verktøy som er under utvikling. LP er designet for livebruk enten som et effektrack og eller instrumentrack for lydfolk og keyboardister. Det er meget enkelt i bruk og god læringskurve. Det fine med LP er at du kan med et tastetrykk (midi eller tastatur) kan hoppe mellom cues. Cues kan sees på og brukes som patches i en synth. Du kan gjøre drastiske endringer i lyd og oppsett på så mange VST enheter PCen din klarer å dra uten avbrudd i lyden med cues. Ennå mer drastiske endringer gjøres med scener som er en kontainer for cues. Du har full kontroll på alt via MIDI. Det er og muligheter for midisyncronisering med eksterne enheter. Det er nok mulig å operere med andre software også med MIDI yoke eller lignende. Spør på forumet der så får du svar på hva du måtte lure på. Dette var kortversjonen.

 

PRØV DET UT :)

Endret av El-torro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...