pow1990 Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hey. Når jeg er på denne siden, så blir ikke siden venstrestilt som den blir på de andre dataene jeg sitter på. Jeg har lagt ut et prnt screen for å vise hvordan jeg ser det.. http://anders.nerd-factory.com/faen.jpg Noen som vet hvorfor det er sånn her? Det er rimelig plagsomt. For hvert gang jeg trykker på en link, så må jeg scrolle bildet til høyre, før jeg kan lese hele innlegg. Takker for svar
Torbjørn T. Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Ein feil med betaversjonen av IE7 kanskje, er det same for meg når eg viser sida i den nettlesaren. Tviler på at det vert gjort noko med frå Diskusjon.no si side, med mindre det er det same i den ferdige versjonen av IE7.
pow1990 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 Ein feil med betaversjonen av IE7 kanskje, er det same for meg når eg viser sida i den nettlesaren. Tviler på at det vert gjort noko med frå Diskusjon.no si side, med mindre det er det same i den ferdige versjonen av IE7. 6407769[/snapback] Lenge leve Opera Takk skal du ha.
Fruktkake Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jeg har samme problem med min bedritne SpeedTouch ruter, snodig nok bare i Opera. I FF/IE: I Opera: Så selvom jeg er en stor Opera fan, og bruker opera 95% av tiden betyr ikke at den viser alt korrekt.
pronoob Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Bruker en speedtouch ruter med samme interface, men min vises korrekt i Opera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå