Gå til innhold

Tele2 og MMS


Anbefalte innlegg

Jeg har i flere år vært en fornøyd kunde med Tele2 og deres Active abonnement! Hater Telenor... Bytta vekk fra de for å slippe mer dritt! Høye priser, ræva kunde service osv. Dessuten vil jeg boikotte dem, for de er alt for store. MEN etter at jeg kjøpe min nye Nokia 7650 (herlig mobil!) så fant jeg ut at med Tele2 kan jeg ikke sende bilder & MMS meldinger... De får ikke denne tjenesten på lenge.... Telenor har denne tjenesten - bombe ikkesant?

 

SÅ, mitt spørsmål er:

 

Hvilke mobil operatører har mulighet for å sende MMS??????? Og hvilken bør jeg velge? Så langt ser det ut som om kun Telenor og kanskje Netcom har MMS!

 

Jeg bytter tilbake til Tele2 med en gang de får MMS tjenesten! Men NÅ må jeg har en annen operatør...

 

Hjelp??

 

Mvh.

Thomas

 

[ Denne Melding var redigert av: thomaswh på 2002-10-14 22:43 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet, har bare Telenor MMS-støtte foreløpig. NetCom sliter med å få dette til å virke, og har derfor utsatt MMS "på ubestemt tid." Hvis jeg ikke husker feil leier Tele2 "linjer" av NetCom, og da har du sikkert grunnen til at det ikke virker. Jeg ser ikke helt poenget med å bytte til "MMS-operatør" for så å bytte tilbake til Tele2 når de får støtte? Du har jo mail på telefonen, i tillegg er det vel ikke så mange som kan motta MMS enda?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tele2 leier linje av telenor.

Grunnen til at tele2 ikke satser stort på denne teknologien er naturligvis et enkelt svar. penger.

hvorfor kaste bort så mye ekstrapenger på denne teknologien, når det tar lang tid å tjene inn de ekstra utgiftene?

Men dere kan nok være sikker på at de kommer til å levere denne tjenesten når de ser et behov for det.

men nå er det nok for nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...