Scortech Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Skulle ta turen innom Gamesmix.com idag og ble møtt med "Kjære kunde. Gamesmix.com har lagt ned sin virksomhet og butikken er nå stengt. Alle ubehandlede bestillinger er makulert og ingen restordre vil bli ekspedert." Herregud..Jeg har handlet 95% av mine spill der og har vært kjempefornøyd med alt jeg har bestilt.. Jeg hadde ikke engang hørt noe om at gamesmix skulle nedlegges..Dette er skikkelig tragisk..Hvor søren skal jeg handle spillene mine nå da? Gamesmix....Why..Why? Gone but not forgotten
ⅵdar Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Den svenske versjonen av siden forteller hva som har skjedd.
VikinGz Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Den svenske versjonen av siden forteller hva som har skjedd. 6405115[/snapback] Tror det bare blir den svenske delen.... For de har tidligere lagt ned den danske og finske delene av selskapet... så har vell litt med konkuransen.... *edit* men å bestille derfra for under 200kr går fint For da slipper man å batale told Endret 29. juni 2006 av VikinGz
Vice Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hmm, har aldri handlet der selv men lå prisene deres litt over gjennomsnittet slik at de ikke kunne konkurrere eller?
Scortech Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 (endret) Den svenske versjonen av siden forteller hva som har skjedd. Jeg viste at svenskene hadde kjøpt opp Gamesmix men jeg trodde ikke de skulle legge ned gamesmix....forbannade svenske faenskap.. Er så sinnsykt forbanna på svenskene for at de har lagt ned gamesmix.com...Det var en konge spill nettbutikk... Men men..Har ikke noe annet valg enn å bruke discshop.se..Så nå har jeg bestilt Flatout 2 Faen for noen idioter..Discshop.se tar ikke imot bestillinger fra norge..Fikk nettopp mail i fra de ..Jaja..Jeg forhåndsbestilte fra PlayX Endret 29. juni 2006 av Scortech
Black Star Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Er så sinnsykt forbanna på svenskene for at de har lagt ned gamesmix.com...Det var en konge spill nettbutikk...6405505[/snapback] Ja, la oss starte en krig mot Sverige. For dette er tydeligvis noe ALLE svensker er skyld i, i følge Scortech :!:
Scortech Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 Ja, la oss starte en krig mot Sverige. For dette er tydeligvis noe ALLE svensker er skyld i, i følge Scortech Tror du misforstår litt....
Cyclops Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Andre gode nettbutikker til spill som jeg bruker er: Spiderman.no Kanskje ikke helt best i pris. Men de har de fleste spill som kommer ut. Også import spill om du har chip installert =) gamezone.no Bra priser. Stort utvalg =)
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 (endret) og jeg som var kjempe tidlig ute og forhåndsbestilte World of warcraft: burning crusade derfra Endret 30. juni 2006 av Slettet-lQle7N2M
The Ghost Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Har hørt om en norsk/engelsk nett butikk som har lagere i england og heter 13wow, cdwow eller noe sånt men jeg klarer ikk eå finne den
The Ghost Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Googla litt og da fant jeg cdwow.com som ikke tar toll [ikke egen erfaring !] ..... Som også har gratis frakt over hele verden og billig er de og Endret 30. juni 2006 av The Ghost
The Ghost Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Nei men det har lagere i norge mens cdwow har lagere i england ...
svinty2 Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 hvilke rettigheter har vi som har forhåndsbetalt for spill nå da??
svinty2 Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 hvordan da?... sende en mail til de at jeg vil ha pengene tilbake?? Må vell stresse me forbrukerådet da osv?....
Alastor Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Det skal holde å sende en mail til de, evt den svenske siden. Tviler på at de vil være vanskelige, så lenge du har tatt vare på mailer om ordrebekreftelser o.l. Grunnen er at de ikke gikk konkurs, bare den norske avdelingen som ble lagt ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå