Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

norton innstalering= klikk


Anbefalte innlegg

hei jeg driver og innstallerer norton her nå, og alt har gåt helt fint, men når jeg skal aktivisere norton med internettforbindelse skjer det noe rart.. det åpnes 40- 50 internett vinder for same side... hva kan være feilen noen som kan svare meg??

 

 

 

På forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Regner med at du snakker om antivirus)

Ikke for å være flåsete eller å drive reklame, men dropp Norton og gå for AVG heller Norton lager ofte flere problemer en de løser det er i hvertfall min erfaring.

6404654[/snapback]

oki men da så, vi har jo fått norton gratis med adsl så da trur jeg vi driter i detta gitt må bare få fattern påtalefot han tror at norton er det aller beste og fremsta i verden

Lenke til kommentar
har hatt avg på den andre pcen før, og denne som problemet var på men fattern stod på sitt om at han skulle ha norton så da ble det det

6404849[/snapback]

 

Hei!

 

Norton er uten tvil det beste verktøyet når det gjelder nettsikkerhet i dag, alle som påstår noe annet bør lese mer. Tydeligvis har noe gått skikkelig galt under innstallering og for meg høres det ut som du har et virus allerede.

Jeg ville ha avinnstallert Norton og reinnstallert og sett om det hadde hjulpet. Hvis ikke, prøv supportsidene/Knowledge-basen til Norton. Der finner du garantert svar og en løsning på problemet ditt.

 

Lykke til!

 

Mvh,

 

Han Derre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...