Sir Superior Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Nå har vi i Hardcore drevet på i et år og opparbeidet oss et heller stort arkiv med masse sendinger. Ta og last ned noen sendinger og gi oss feedback på hva vi kan gjoore bedre når vi begynner høst sesongen. http://www.itavisen.no/services/freecast/s...hp?freecastId=4 husk dette er podcast versjonenen uten musikk. P.S Til moderator.... ønsker bare feedback. Det hadde vaert greit om du ikke slettet topicet. Endret 30. desember 2006 av Sir Superior
Sir Superior Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 (endret) Ingen svar, men kan si at vår nye sesong har startet og nå blir det nye sendinger 1 gang i uken. Endret 30. desember 2006 av Sir Superior
Smooth Ceiling Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Har bare hørt det første showet, men det var bra, så takk for påminnelsen!
Bertelsen Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Hei! Jeg bruker alltid å laste ned sendingene deres for å overføre dem over på mp3'en min, hører bestandig på programmet deres når jeg sitter på med tog, bil etc. Et veldig bra program, det er hyggelig at folk lager podcasts ol. til oss gamere. Det er ganske trist å tenke på at folk ikke tror at gaming er så stort som det er, NRK sendte 'Nerd' en liten stund, og TV2 sendte 'spillmagasinet' dette var forsåvidt bra program for oss som er interresert i spill. Å jeg synes virkelig at de skal fortsette med disse programmene. Lurer bare på en ting, tjener dere noe penger på å lage dette programmet?
Sir Superior Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 (endret) Hei! Jeg bruker alltid å laste ned sendingene deres for å overføre dem over på mp3'en min, hører bestandig på programmet deres når jeg sitter på med tog, bil etc. Et veldig bra program, det er hyggelig at folk lager podcasts ol. til oss gamere. Det er ganske trist å tenke på at folk ikke tror at gaming er så stort som det er, NRK sendte 'Nerd' en liten stund, og TV2 sendte 'spillmagasinet' dette var forsåvidt bra program for oss som er interresert i spill. Å jeg synes virkelig at de skal fortsette med disse programmene. Lurer bare på en ting, tjener dere noe penger på å lage dette programmet? 6741144[/snapback] Ikke ei krone, men vi får jo alle spillene som kommer. Vi ser på det som erfaring til mulig betalt jobb i framtiden. Siden vi bruker samme utstyr og produksjonsmetoder som NRK så blir det nesten som en ekstra utdanning på siden av våre studier. Endret 25. august 2006 av Sir Superior
............... Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Skal høre på litt de neste dagene, kommer tilbake med det jeg syns
Sir Superior Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Skal høre på litt de neste dagene, kommer tilbake med det jeg syns 6742162[/snapback] Kommet med noen tanker om programmet Beneiro?
............... Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Skal høre på litt de neste dagene, kommer tilbake med det jeg syns 6742162[/snapback] Kommet med noen tanker om programmet Beneiro? 6818507[/snapback] sitter på skolen.. Men har med iPoden her, tar de nyeste nå jeg
Sir Superior Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Har du tenkt på saken? Hva er dommen?
Rescue me Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg synes programene er veldig bra. Har ikke hørt alle, men bruker å laste ned et program innmellom.
Sir Superior Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 Fin å høre, men er det noen bestemte deler vi bør forbedre oss på? Noe vi ikke dekker nok av? Er det noe dere ønsker dere?
Sir Superior Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 " Hardcore #50" (33:37) 8 des 2006 kl 06:04 I denne sendingen har vi anmeldelser av Yoshi's Island til DS, Damer som dasker baller i bikini og noen skråblikk på industrien. http://www.itavisen.no/services/freecast/g...stSendingId=522
tjommylommy Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Har hørt på dere helt siden dere begynte med sendinger via Itavisen. Har bare god ord å si om dere. Gode reportasjer om spill, (litt mye nintendo etter min smak), og så holder dere meg oppdatert om rykter osv i spill verden. Kanskje dere kunne fortalt litt mer om spillene som kommer?!? Savner egentlig ikke noe spesielt, ønsker dere bare lykke til!
Sir Superior Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 (endret) Beklager. Feil posting Endret 15. desember 2006 av Sir Superior
Geir M Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 (endret) Har hørt på dere, siden dere begynte å laste opp freecaster på itavisen. Synes programmet er meget underholdende, og lærerikt. Men jeg mener dere kunne hatt mer anmeldelser fra PC plattformen. Endret 29. desember 2006 av geir_er_1337
Sir Superior Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Hardcore presenterer de beste spillene i 2006. Fra neste uke blir det normale sendinger, men først en liten 2006 spesial. http://www.itavisen.no/services/freecast/g...stSendingId=561
Geir M Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hardcore presenterer de beste spillene i 2006. Fra neste uke blir det normale sendinger, men først en liten 2006 spesial. http://www.itavisen.no/services/freecast/g...stSendingId=561 7692902[/snapback] Spesialen var et fint tilbakeblikk på spillåret 2006. Den siste episoden av hardcore var også, som vanlig, meget god.
Sir Superior Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 Hardcore på TV(SRIB.no) Hardcore som i programmet på studentradioen i Bergen. http://www.bstv.no/streaming/2007/uke06/bstv-3hardcoreTV.wmv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå