Gå til innhold

Spill på radio

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har vi i Hardcore drevet på i et år og opparbeidet oss et heller stort arkiv med masse sendinger.

Ta og last ned noen sendinger og gi oss feedback på hva vi kan gjoore bedre når vi begynner høst sesongen.

http://www.itavisen.no/services/freecast/s...hp?freecastId=4

husk dette er podcast versjonenen uten musikk.

P.S

Til moderator.... ønsker bare feedback.

Det hadde vaert greit om du ikke slettet topicet.

Endret av Sir Superior
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hei! Jeg bruker alltid å laste ned sendingene deres for å overføre dem over på mp3'en min, hører bestandig på programmet deres når jeg sitter på med tog, bil etc. Et veldig bra program, det er hyggelig at folk lager podcasts ol. til oss gamere.

Det er ganske trist å tenke på at folk ikke tror at gaming er så stort som det er, NRK sendte 'Nerd' en liten stund, og TV2 sendte 'spillmagasinet' dette var forsåvidt bra program for oss som er interresert i spill. Å jeg synes virkelig at de skal fortsette med disse programmene.

Lurer bare på en ting, tjener dere noe penger på å lage dette programmet?

Skrevet (endret)
Hei! Jeg bruker alltid å laste ned sendingene deres for å overføre dem over på mp3'en min, hører bestandig på programmet deres når jeg sitter på med tog, bil etc. Et veldig bra program, det er hyggelig at folk lager podcasts ol. til oss gamere.

Det er ganske trist å tenke på at folk ikke tror at gaming er så stort som det er, NRK sendte 'Nerd' en liten stund, og TV2 sendte 'spillmagasinet' dette var forsåvidt bra program for oss som er interresert i spill. Å jeg synes virkelig at de skal fortsette med disse programmene.

Lurer bare på en ting, tjener dere noe penger på å lage dette programmet?

6741144[/snapback]

Ikke ei krone, men vi får jo alle spillene som kommer. Vi ser på det som erfaring til mulig betalt jobb i framtiden. Siden vi bruker samme utstyr og produksjonsmetoder som NRK så blir det nesten som en ekstra utdanning på siden av våre studier.

Endret av Sir Superior
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Har hørt på dere helt siden dere begynte med sendinger via Itavisen.

Har bare god ord å si om dere.

Gode reportasjer om spill, (litt mye nintendo etter min smak), og så holder dere meg oppdatert om rykter osv i spill verden. Kanskje dere kunne fortalt litt mer om spillene som kommer?!?

Savner egentlig ikke noe spesielt, ønsker dere bare lykke til! :thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Har hørt på dere, siden dere begynte å laste opp freecaster på itavisen. Synes programmet er meget underholdende, og lærerikt. Men jeg mener dere kunne hatt mer anmeldelser fra PC plattformen.

Endret av geir_er_1337
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...