Zapking Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Er det noen som har handlet med paypal på nettet? må man gå i banken først??
Neppe Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Om du har visa eller mastercard kan du ta Secure Check Out med paypal, selv har jeg brukt det mange ganger uten problemer. Skal du få problemer med selgeren refuderer Paypal pengene til deg, å trekker de fra kontoen + at de trekker litt ekstra for styret.
Zapking Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 Jeg bare lurte siden det står Balance: $0.00 USD på forsiden av paypal...
Gunfreak Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 står det med mindre du driver å betaler noe. du kan vel også overføre penger til paypal konto'n og ha dem der, og da vil balance være høyere.
pertm Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jeg har brukt det litt, selv om jeg prøver å begrense det. paypal er ikke like sikker som en banker. Den største faren med paypal er vel beskyttelse av pengene fra paypal som jeg har om at folk har mistet pengene fra. Når man bruker paypal til å kjøpe ting så har man stort sett beskyttelse mot å bli robet av selgeren. Du kan enten overføre penger til paypal via bankkonto som tar en 2-3 dager før du får det eller bruke Visa, Mastercard o.l. til å betale noe, men bare når du ikke har penger på kontoen, i hvertfall var det det sist jeg gjorde det. Endret 29. juni 2006 av pertm
Zapking Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 okai... jeg syns det er teit at det nesten bare er mulig å betale via paypal på ebay...
Gunfreak Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 jeg kunne ønske det bare var mulig å betale med paypal på ebay, i det site har det dukket opp masse paypal clones, og minst en av dem er det umulig å bruke som nordman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå