AnaXyd Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hei! Jeg har et problem med Worms World Party! Det har seg slik at jeg har prøvd det på min pc. Også installerte jeg det på laptopen min samtidig. På pcn min, lagger alle menyene, det er en slags delay på alt. Men In-game er alt vanlig. Men på laptopen min er helt fint. Jeg har dobbelt sjekket at det er helt like versjoner, og installert heelt likt. Jeg har i tillegg nyformatert pcn med ghost, og det samme skjedde. Noen som har noen anelse på hvorfor dette skjer? Hvis dere trenger noe informasjon om pcn min for å besvare dette enklere, spør! Hadde vært kjempestas med svar!
Blue_D Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hei! Jeg har et problem med Worms World Party! Det har seg slik at jeg har prøvd det på min pc. Også installerte jeg det på laptopen min samtidig. På pcn min, lagger alle menyene, det er en slags delay på alt. Men In-game er alt vanlig. Men på laptopen min er helt fint. Jeg har dobbelt sjekket at det er helt like versjoner, og installert heelt likt. Jeg har i tillegg nyformatert pcn med ghost, og det samme skjedde. Noen som har noen anelse på hvorfor dette skjer? Hvis dere trenger noe informasjon om pcn min for å besvare dette enklere, spør! Hadde vært kjempestas med svar! 6400701[/snapback] Hadde akkurat samme problem, men bare dreit opp i det og spilte. Men det var litt rart
Complexity Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Er vel en bug i World Party som reagerer med akkurat det skjermkortet du har elns
AnaXyd Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Er vel en bug i World Party som reagerer med akkurat det skjermkortet du har elns 6418972[/snapback] Tenkte meg det ja... Støtter ikke nyeste skjermkorta fra nVidia... En kompis har samme problem, og han har 6600. Noen mulighet å fikse dette?
Complexity Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Let etter en patch.. ellers har jeg ingen andre forslag enn å leve med det.. Kansje nye drivere eller en annen type drivere til skjermkortet hjelper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå