Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

avslutnings problemer :\\


Anbefalte innlegg

når jeg skal slå av åcen, så gjør den alt frem til jeg får meldingen "windows avsluttes" i loading screen. da henger den seg og står rolig i ca. 10 min før den avslutter. det er igrunn et lite problem, men om noen har den minste aning på hva det kan være så vill jeg gjerne ha det fiksa. ;)

 

 

mine komponenter er:

 

MB: Gigabyte K8NXP-SLI nForce4 SLI m/WLAN ATX/8xS-ATA/Dual-GB-LAN/8ch-LYD/1394B/

 

CPU: AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz OEM Socket 939 512KB cache "Winchester"

 

CPU-vifte: Arctic Cooling Silencer 64 Ultra Socket 754/939/940 - AMD64 4000+

 

SKERMKORT: PowerColor RadeonX800XL 256MB GDDR3 PCIe

 

HD: 2stk 1x200GB western digital og 1x80GB western digital

 

RAM: 2x Corsair ValueS 1024MB DDR-DIMM PC3200 Kit w/two matched Value Select 512MB (dvs 2gb tilsammen)

 

POWER: 500w

 

den har alltid vært sånn (1år), så det er ikke pga virus, ny instaalerte progs ol.

den fungerer fint på allt, det er bare når den skal slå seg av.

 

 

setter pris på og takker for allt som kan hjelpe meg til å få fiksa problemet :)

Endret av sp1--
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...