Gå til innhold

Alt-mulig - Convert program(mer).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange slike tråder har vel allerede oppstått, men jeg fant ingen som traff mitt behov for svar.

Jeg er på leting etter 1 eller 3 konverter programmer. Disse trenger nødvendigvis ikke å være gratis.

Jeg sier 1 eller 3 fordi jeg tenkte meg følgende:

1 program : Et konverter program som kan konvertere BÅDE bildefiler, Musikkfiler og video filer i hvilken som helst format.

3 programmer: Et program for bildekonvertering, et program for videokonvertering og et for lydfil konvertering. Altså de fleste kjente formater i hver av disse. Jeg vet jo at det finnes mange konvertere for disse tre typene, men jeg er ute etter det enkleste og med grei kvalitet hvis det er relevant her.

Har prøvd noen programmer før, og det var en serie der det var 1 program for hver konvertformat. For eks. Et program som var wav->Mp3, et som var Wma->wav osv. Det blir bare krøll.

Ive made my point.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
[..] Man må imdlertid betale for å kunne konvertere til mp3.

6401706[/snapback]

Og der går jo 60 % av bruksverdien vekk :(

Finnes så utrolig, utrolig mange gode, herlige programmer, de har utallige funksjoner. Men når du kommer til den funksjonen som trengs så sårt, og som alle bruker, så må du betale for det. Resten av funksjonene er omtrent verdiløse.

Skrevet

Hei. Jeg kan trygt anbefale EasyCD-DA Extractor til CD Ripping/Konvertering av musikkfiler. Har brukt det mange ganger og det blir bra resultat hver gang. Den koster da litt penger, husker ikke hvor mye i farta. Til bildekonvertering. Hmmmm, der er jeg ikke så sikker lenger. Mulig kanskje GIMP har noe. Til videokonvertering har jeg ikke peil. Det har jeg ikke satt meg noe særlig inni.

Du finner helt sikkert gratis cd rippere også, men jeg er ikke sikker på om du får med musikkkonverterer i de gratisprogrammene.

Lykke til. Uannsett.

Edit: Eller vent litt nå. Jeg vet om et program som kan åpne både musikk, bilde og videofiler i samme program. Jeg har ikke tid til å finne det nå, men det var iallefall gratis. Skal se hva jeg finner i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...