Gå til innhold

Fortolling av headsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe meg dette headsettet i utlandet, men jeg er usikker på hvor mye det vil koste i toll, siden varen koster over 200 kr.

Kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikkje toll på elektriske varer, men moms og den kjem på varer med verdi over 200 kroner.

Settet kosta 300,- kroner, kva frakten kjem på veit eg ikkje, men lat oss sei 100-lappen. 400 kroner sum total.

1.25*400 = 500,- kroner.

Edit: Om det kjem eit gebyr på momsen veit eg ikkje, men det er mulig sidan posten må betale for momsen først.

Endret av zeph
Skrevet

Er zip codes forskjellig fra lamd til land da eller? Eller må jeg oppgi at jeg bor i Norge? Fikk nemlig til svar når jeg tastet inn 7054 at det kostet 0$ i frakt!

Skrevet (endret)

Merkelig, om eg går inn på sida og prøver å opprette ein konto så står det Post Code og eg kan velge Norway.

Edit: Bilde

post-23219-1151511876_thumb.png

Endret av zeph
Skrevet (endret)

Sorry. Glemte av å si at det var ikke den siden jeg tenkte å bestille fra. Fant andre sider som var billigere, men jeg tror ikke de var det allikevel siden noen av dem ikke hadde levering i utlandet.

EDIT: Noen som vet om noen prissammenligningssider i utlandet ala kelkoo og prisguiden?

Endret av Tinmar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...