Po[wP]ow Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Noen som har et program som kan gjennopprette slettede filer å anbefale? Jeg har prøvd RecoverMyFiles, men jeg lurer på om noen vet om noe bedre. Fikk ved en feiltagelse slettet all musikken min
jh_ Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har tidligere brukt EasyRecovery Datarecovery, dette klarer å finne frem til tapte filer og gjenopprette dem. Ulempen med dette programmet er at det ikke klarer å beholde filstrukturen, og den gir hver enkelt fil nytt filnavn. Alt den klarer å gjenopprette samler den i mapper sortert etter fil-ekstensjon. Nå bruker jeg GetDataBack for FAT/NTFS (se ITpro's test), dette programmet er genialt! Det klarer å finne frem tapte filer vel så bra som EasyRecovery, og det geniale er at man får frem filstrukturen og navnene på de tapte dataene. Anbefalles!
Po[wP]ow Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 (endret) Jeg har tidligere brukt EasyRecovery Datarecovery, dette klarer å finne frem til tapte filer og gjenopprette dem. Ulempen med dette programmet er at det ikke klarer å beholde filstrukturen, og den gir hver enkelt fil nytt filnavn. Alt den klarer å gjenopprette samler den i mapper sortert etter fil-ekstensjon. 6397095[/snapback] Samme var det med RecoverMyFiles, var litt kjedelig med all den musikken. Sånn 10000 sanger som heter Recovered_MP3_1013. Ganske upraktisk. Takk for svar Endret 28. juni 2006 av Po[wP]ow
ttt Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det er lista opp fleire alternativ i følgande guide hos HW.no: http://www.hardware.no/guider/programvare/...emfiler/26848/2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå