Gå til innhold

HW-Lan 06: Hvilke stands vil folket ha?


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hadde vært praktisk med en stand med mikrobølge ovener eller stekeovner, slik at vi kan lage oss grandis elns på lanet :tease:

 

Hadde også vært praktisk med et "kjøleskap-lager".

 

Dvs, flere kjøleskap hvor man kan lagre mat slik at de kan bli kalde. Og hvordan kan vi forhindre at andre stjeler vår mat? Jo, hvis man han noen i crewet som leger post-it lapper på maten og når deltakere kommer for å hente mat, sier de navnet sitt og får maten eller brusen eller annet man vil oppbevare i et kjøleskap.

Lenke til kommentar
Vel, hadde vært praktisk med en stand med mikrobølge ovener eller stekeovner, slik at vi kan lage oss grandis elns på lanet  :tease:

 

Hadde også vært praktisk med et "kjøleskap-lager".

 

Dvs, flere kjøleskap hvor man kan lagre mat slik at de kan bli kalde. Og hvordan kan vi forhindre at andre stjeler vår mat? Jo, hvis man han noen i crewet som leger post-it lapper på maten og når deltakere kommer for å hente mat, sier de navnet sitt og får maten eller brusen eller annet man vil oppbevare i et kjøleskap.

6693115[/snapback]

 

 

hadde vært smart det ja

Lenke til kommentar
Vel, hadde vært praktisk med en stand med mikrobølge ovener eller stekeovner, slik at vi kan lage oss grandis elns på lanet  :tease:

 

Hadde også vært praktisk med et "kjøleskap-lager".

 

Dvs, flere kjøleskap hvor man kan lagre mat slik at de kan bli kalde. Og hvordan kan vi forhindre at andre stjeler vår mat? Jo, hvis man han noen i crewet som leger post-it lapper på maten og når deltakere kommer for å hente mat, sier de navnet sitt og får maten eller brusen eller annet man vil oppbevare i et kjøleskap.

6693115[/snapback]

 

Ups jeg er tom for grandis og for lyst på en så ser jeg en navnelapp det står hugo på så sier jeg at jeg heter hugo og jeg for en grandis på andres bekostning selv om jeg heter lasse ...

 

Hvis matvarene er kjult så går det vel men det må være noen h... store kjølskap når 2000 folk skal fulle nesten 1 m/3 hver !

 

Tenkte faktisk og kjøpe det billigeste mini- kjøle skapet i prisguiden som er på 5 liter (det røde, men velger kanskje den grå/sølve)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg regner med å se et par DDR maskiner ;)

6461175[/snapback]

 

I second that!

6785586[/snapback]

Jeg stemmer for dette. :love:

 

Administrasjonen må da snakke med folka på DDRNorway ang. DDR maskiner da det er de som har ansvaret for DDR maskinene som er plassert ut i Norge. Om dere er heldige får dere kanskje lånt DDR maskinene som står på Megazone i Oslo. :love:

 

Men vet om ei som blir med meg om det kommer DDR maskiner! :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...