Gå til innhold

Jeg ler @ blizzard nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller på Kazzak nå (tror jeg). Jeg merket i dag (har ikke silt på 1 uke eller noe) at /4 (LFG channel) tydelivis er noe som alle ser hva du skriver om du skriver noe der. Dermed, i dag kl 21.45 gikk hele serveren ned i minst 5 minutter, fordi en person som kallte seg Kera, spammet LFG chatten noe så jææævlig!!

Var sykt morsomt egentli:p Men alikavel, det der å gjøre LFG chatten slik alle ser hva man skriver var nok ingen god ide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bare haaaaaater folk som spammer /4.

6395133[/snapback]

Jeg og.. Og det er umulig å få dem til og stoppe og. De bare skriver "just /leave 4 or deal with it" og skjønner ikke at når folk annonserer etter gruppe er det forsvunnet ut av loggen før man i det hele tatt rekker og bla opp og se hva der stod (satt litt på spissen).

Skrevet

Jeg ble også disconected. Og hele raidet mitt i AB ble øderlagt :/

Skrevet
/leave 4

Problem solved. :)

6395290[/snapback]

Nei. Fordi serveren lagger likevell. JEg har levave /4, men jeg ble likevell disconeccta.

Skrevet (endret)

Det er typisk at med en gang Blizzard kommer med noe nytt, bryter helvete løs blant klagefolket.

Selv om jeg sjelden bruker lfg-kanalen, synes jeg konseptet er bra.

Mye lettere å skaffe gruppe når alle lfg-folk er på samme kanalen (gi én god grunn til at folk skal være på ulike lfg-kanaler når instansen likevel er 100 mil unna).

Problemet er folk. Noen blir oppmuntret av at "alle" kan lese hva de skriver.

Gi kanalen litt tid, så vil dere nok synes systemet er bra. Jeg har ikke inntrykk av mer spam med flere på samme kanal. Spammerne går lei.

Endret av Pinglebolle
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

det nye LFG er jo mye bedre... myee lettere og finne en gruppe nå... man kan jo også skjule lfg eller sette det i et skjult vindu... det finnes også en ad som kan sortere ut hva du leter etter eller sperre hele channelen. så dere har ikke noe å klage på

Endret av KRAFortune
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...