Barry White Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Installasjon av 91.31_winxp2kmce_english_whql.exe (lasta ned i dag til et Point of view 7800GT kort) Error: Prøvde restarte pcen, tømme temp folderne inni lokale instillinger på brukerprofilene, temp foldern inni windows mappa, ingenting funka. What gives? Tips anyone? Endret 27. juni 2006 av foilltank
wil Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hei. Regner med at du har gjort det, men jeg spør allikevel. Har du huska på å avinstallert den gamle skjermdrivern din? Og sjekka at du har fått tilbake den gamle XP Skjermdrivern? Etter at du har avinstallert den gamle skjermdrivern kan det selvfølgelig være lurt å restarte maskina. Har du prøvd å installer en litt eldre driver? Har du ServicesPack2? Har du den nyeste Windows Installer fila? Det er vel 3.1 Installer som er den nyeste versjonen av Windows Installer. Hvis du ikke har den enda så finner du den på Windows Update. Lykke til.
Barry White Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 var rett etter formatering, så ingen tidligere driver lå inne. Problemet løste jeg ved å installere manuelt. MEN... jeg får problemet flere steder også, i installering av logitech webcam drivere f.eks. - samme greia, feilkode -6006-. Virker som det er noe feil med installshield wizard, er det det samme som windows installer 3.1?
wil Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Er ikke sikker, men jeg tror ikke det er det samme. Du skal i teorien kunne installere alle driverne uavhennig av om du har WindowsInstaller 3.0/3.1 eller ikke. Hos meg fungerer det fint iallefall. For det første jeg gjør etter installasjon av Windows er å installere Drivere.
Barry White Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 (endret) se her this error was caused by the installer not being able to write to the desired location on the hd - ...\LocalSettings\Temp was hidden and read-only, for some reason. I'm not sure what that indicates, but the error was removed once the permissions on that folder were reset. Noen som kan hjelpe meg her? Endret 28. juni 2006 av foilltank
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå