tormod1990 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Etter at eg formaterte pc'n funker ikkje css ,hl2 osv.alt som kommer opp er ein feil melding fra HL2 der står da:: hl2.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. så trykker eg sjå feil melding der kommer da: ERROR signatur: AppName: hl2.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: unknown ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00000000 Reporting details: This error report includes: information regarding the condition of hl2.exe when the problem occured;the operating system version and computer hardware in use;Your Digital Product ID,which could be used to identify your license;and the internet protocol (IP) addres of your computer.. PLZ HJELP MEG
simzERK Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Prøv og reinstallere css og Steam, kanskje dette hjelper?
tormod1990 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Prøv og reinstallere css og Steam, kanskje dette hjelper? 6393048[/snapback] har gjort da 7 gonga no :S
simzERK Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Ser ikke ut som det. Kjøp deg ny steam account. Ny hl2. Alt. Ikke spør om dette igjen. Gå heller inn på forumet til steam.
Rampage Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Neptaz, du liker deg på nesc-foruma antar jeg? Hold deg til catch/nesc forum. Der slike troll hører til. Søk på feilmelding på google. Spør på steam forumene. Det er det du burde prøve på. Sjekka pc for spyware/virus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå