siljer Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Jeg vet ikke om det er bare meg som bryr meg men virker sån. nå har Funcom blit utsat for hack angrep nesten ver helg i litt over en månde. Folk har blit frasjålet kontoer og items i spille. mista ting som tar LANG tid å skaffe å bygge seg opp. Det er også characters som har blit ødlagt så ille at de er ikke spillbare lenger. Jeg har selv blit hacket nå om fredag. Jeg måte vente 2 timer ingame på suport som kan ikke gjøre noe på grund at de er ikke ansat av FC de er frivilige hjelpere. Jeg sendte mail til FC når jeg oppdaga at jeg hadde blit hacka. men enda ikke fåt noe svar fra dem.. Tar det virklig 4-5 dager å svare på en mail? Jeg ser en dyster slutt på Anarchy Online går over til Anarchy Offline siden FC ikke gjør noe med problemme at de blir konstant angrepe av hackere.. Det er jo klare signaler på at det er ikke client hacking det er snakk om men seriøs DB angrep på FC selv.. siden 4 nye angrep har skjed etter jeg ble hacka.. og hvorfer virker det ut som FC prøver å skjule det.. jeg syns det er feigt av dem 4år spilling går i grus på grund av dårlig kunde behandlig. og hackere. trist å si det men jeg har ikke tro på norkse funcom lenger. Endret 28. juni 2006 av siljer
Mushaboom Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Kan du forteller mer om hva som skjedde? Hva mistet du, hvordan, når?
siljer Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Kan du forteller mer om hva som skjedde? Hva mistet du, hvordan, når? 6391587[/snapback] Hva som skjede.. vell loger av torsdag natt kl 3. og prøver å loge på igjen 5 timer seinere etter som søvn. Men får ikke loga på.. prøver å loge inn på account siden. får feil passord.. loger meg inn i game på en anen free konto jeg har og finner ut at min character har forlat orgen jeg var i. og nå seinere tid så har de også skifta navn på den. kontakta funcom med engang jeg loga inn med en anen konto. men har ikke hørt noen ting fra dem enda..
manu98 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Noe av grunnen til at det ikke er sp bra suport er kansje at de får inn mange klager og at de vil satse mere på age of conan og :S Men ikke vet jeg
siljer Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 vell fikk kontoen min tilbake i dag.. 6 dager siden det skjedde. jeg kontakta ingame suport om tinga jeg savna og hvor skada jeg var. fikk til svar at de kan ikke gjøre noe for det er over 48 timer siden det skjede og at jeg skulle kontakta før.. (hurra kjempe bra hvordan kan jeg kontakte om skader før jeg kan se de selv?) Det eneste de kunne gi meg tilbake var noen ting som er nodrop og må gjøres quest for å få.. men hjelper dårlig når min character er så hard skada etter det her at en character 150 lvl lavere kan gjøre mer skade en meg og heale bedere en meg Vel en ting jeg mener for sikkert. Funcom sin suport er dårlig. hadde ønska at norks og stort firma som Funcom kunne gjøre bedere. men men de bryr seg vel ikke så lenge vi betaler.. i steden er de opptatt med å feire 5år jubileum håper de snart skifter navn til hva spille er.. fra Anarchy Online til Anarchy Hackline
Laserlasse Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Er det virkelig så ille som du påstår? At det er alvorlig mye karakterinnbrudd og hacking? Jeg har ikke sett det nevnt noen andre steder enn i innlegget ditt her?
Frosten Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hacking av accounts i mmorpgs er gammelt nytt og er noe som skjer i absolutt alle spill. Veldig sjeldent er det faktisk slik at det er hacking det dreier seg om. Som oftest er det folk som velvillig gir brukerinformasjonen sin til andre mennesker som så ikke er ærlige og enten gjør noe slikt selv, eller gir det videre til andre. Det finnes utallige historier om akkurat dette. Andre ting kan være at folk får eposter hvor avsender utgir seg å være fra det aktuelle selskapet for så å be om log in informasjonen til brukeren for å ordne noe. Dette er det overraskende mange som lar seg lure av, da spillselskap aldri vil be deg om passord eller brukernavn. Deretter finnes det også programmer som folk velvillig laster ned i den tro at det er noe annet enn det det faktisk er. Utrolig mange folk har brukerinformasjonen sin lagret i en fil på PCen sin. Andre blir utsatt for keyloggers som registrerer hva man skriver inn. Da er det jo lett å finne ut av brukerinformasjonen. Svært sjeldent er det virkelig hacking dette dreier seg om. Og jeg tviler veldig sterkt på at FunComs egen database er blitt hacket. Det er veldig usannsynlig. Uansett er det jo bare å skifte passordet sitt med jevne mellomrom. Aldri gi bort passordet ditt, uansett hvem det er til. AOs kundeservice skal jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har noe grunnlag for det.
Neppe Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg fikk hjelp på mail på under en time. Spørsmålet er om du betaler eller ikke ? Har noe å si vettu
Laserlasse Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Savner litt mer utfyllende info fra deg, Siljer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå