Gå til innhold

Kjøpe-tråden, for oss som ser etter uvanlige ting


tørrfisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, alle steder jeg har sett, sier de at marmite/vegemite smaker grusomt, men jeg fant en nettbutikk som selger det. Australerne eter forøvrig ti ganger så mye som de eksporterer, så det er ikke mye igjen på andre.

Great Aussie Food

(Jeg tror de frakter til utland, sto noe om "din butikk for australsk mat når du er langt hjemmefra").

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Kanskje ikke så veldig sært, og kanskje ikke det rette stedet å spørre heller, men here goes:

 

Er på utkikk etter tv-ut adapterkabelen til nVidia skjermkort.

Dette er ikke en standard 4/7pins svideo-composite adapter, men en 9-pins adapter som går til s-video/composite og component.

 

Har sett den på eBay, men ønsker å kjøpe den ett sted i Norge.

Skal komme med bilde og mer info.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Leter etter en av de gammeldagse barberknivene. De som de bruker på film og i frisørsalonger noen ganger. Hvet ikke hva de heter, men skal se om jeg finner et bilde av en. Helst en butikk i stavanger eller Rogaland.barberkniv.m.m._small.jpg

6792355[/snapback]

 

Det innlegget ditt mistet bare "litt" troverdighet, når du spør klokka 0045 på en søndagsmorgen...

Lenke til kommentar
Leter etter en av de gammeldagse barberknivene. De som de bruker på film og i frisørsalonger noen ganger. Hvet ikke hva de heter, men skal se om jeg finner et bilde av en. Helst en butikk i stavanger eller Rogaland.

 

Det innlegget ditt mistet bare "litt" troverdighet, når du spør klokka 0045 på en søndagsmorgen...

6792401[/snapback]

 

Hvorfor gjorde det det?

Endret av Hawkon__
Lenke til kommentar
Var på jobb hele dagen å så ikke posten før klokka var halv 1. Så siden jeg jobbet så lenge å ikke fikk sett det før så sent, så mister jeg troverdighet??:omg:

Ærlig talt, jeg leter bare ganske enkelt etter den type barberkniv

6793607[/snapback]

 

Hehe, neida. jeg var utrolig tørr igår :p Tenkte kanskje du hadde laget problemer på byen....

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...