Gå til innhold

Har noen et forslag?


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg pc for ca 10-15000+

Skal bruke pcen til nedlasting å spill. Vil ha en rask pc med bra skjermkort og 19 tommers skjerm... Noen forslag til hva jeg bør velge, trenger hjelp til hele oppsettet da jeg ikke kan så mye selv... Har noe jeg plukket ut i farten, men vist noen har et bedre forslag takker jeg for hjelpen.. Skulle hatt hjelp til dette i snarest siden jeg har tenkt og bestille den så fort som mulig..My Webpage

Endret av Billybob82
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor komplett? Du vil få den PC'en billigere andre steder. F.eks skjermkortet for du til 1100 på Pyton.no, samt uklokket. Så jeg vil annbefalle deg å handle en annen plass. ;)

6390708[/snapback]

 

OK. Men hva med noe hjelp til et oppsett, tenkte jeg skulle bestille iløpet ev natten.. Er litt for usikker selv til og bruke så mye og ende med noe som ikke fungerer

Lenke til kommentar

Hei!

 

Du kan endre en del ting på oppsettet ditt. Først, bytt ut strømforsyningen, siden flere har hatt problem med den.

 

Jeg ville aldri brukt så mye penger på lydkort og headset. Bruk heller lydkortet på hovedkortet og kjøp et annet headsett. Så vil du spare en del penger.

 

Hovedkortet er kanskje også unødvendig dyrt.

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...