Gå til innhold

Blir wow-account slettet etter prøving?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har fått en 10-dagers gratis periode for world of warcraft. Det jeg lurer på nå er... Når disse 10 dagene er omme... Da vil jeg betale for en ny periode (1 måned), men det jeg er bekymret for er... En venn av meg sa at den accounten som jeg lager i den 10-dagers gratis perioden vil bli slettet når gratis-perioden er over.

Stemmer dette? Vil accounten min bli slettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du laget dene 10 dagers kontoen fra et guest pass? eller via wow-europe?

Broren min fikk et guest pass engang. Etter 10 dager må du kjøpe en orgenal version av spillet å trykke inn koden som står der også kan du begynne å betale for vær månde. Alså du må kjøpe spille uansett for det holder ikke bare med et guest pass.

Eg tror nok det samme gjelder hvis du har registrert 10 dagers kontoen din på wow-europe.

Å kontoen din blir ikke slettet. Etter 10 dagers perioden kan du gå å kjøpe spillet også logger du deg inn på wow-europe å etter du har logget deg inn kan du trykke inn keyen.

Endret av eddielie30
Skrevet

Som eddielie30 sier så kan du fortsette på den char'en du har startet på. Men du kan ikke bare betale direkte for 30 dager, du må kjøpe spillet, og da får du med 30 dager:)

Skrevet
Som eddielie30 sier så kan du fortsette på den char'en du har startet på. Men du kan ikke bare betale direkte for 30 dager, du må kjøpe spillet, og da får du med 30 dager:)

6381881[/snapback]

Det der er feil informasjon du har fått.

Saken er den at de sletter den etter 10 dager så koster det 40 dollar og få den åpnet igjen.

Og har du ikke 40 dollar(40 dollar er like mye som du hadde fått om du hadde plassert ka1ser i et bur med en banan og solgt han på ebay) har du ikke wow, kanskje like greit så slipper vi flere nubs slikt som ka1serlolnjubomg.

Du kan også betale med kineser penger har jeg hørt rykter om, men det hysjer du om ok?

Ikke helt offisielt enda vettu osvosv.

6381946[/snapback]

Tullete. Broren min kjøpte wow å registrerte koden sin på wow-europe

på accounten sin etter guest passe var gått ut å characteren var ikke slettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...