lollipop Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg sliter med lagg i Alterac Valley, så gale at jeg blir disconected by server støtt og stadig. Det er ikke linjen, så det er nok grafisk lagg. Jeg har prøvd å slette /WDB mappen i wow folderen, til ingen nytte. Jeg har også prøvd å slå av/på diverse grafiske instillinger, alt på lavest, på max osv. Jeg har en amd64 3,4ghz (eller noe i den dur) 1024 mb ddr dual ram gforce 6800gt 128mb tja, pcn skal være god nok da for å si det sånn. Ellers spiller jeg wow med høyeste oppløsning og det meste på fullt, og det funker fint, så jeg synes det er rart at selv når jeg tar laveste oppløsning så skal det lagge i AV. Noen ideer til hva jeg kan prøve?
nazrm Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 (endret) # Network Card Configuration If you continue to have these problems then you will need to adjust the configuration of your network connection: (please check with your Network Administrator before making any changes) To access your Network configuration settings: # Go to Start and choose Control Panel # If in Category view, please click on Network and Internet Connections # Open Network Connections # Right click on your network adapter used to connect to the internet and go to Properties # Click on Configure and go to the Advanced tab Different network cards have different options on this screen: Disable any option labeled Checksum Offload (RX and TX) or Hardware Checksumming Set the option called Connection Type, Speed and Duplex Settings or Media Type to Force 100 Full Duplex (the exact wording of this option may vary) Note: You may need to select Force 10 Full Duplex for an older network. Set the Optimize for option to Throughput Click OK Og skaff deg mer ram. (2gb) EDIT: Og sjekk at du har de nyeste driverne til alt. Endret 24. juni 2006 av nazrm
lollipop Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Takk skal du ha, jeg skal prøve det asap.
lollipop Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Nei det er fortsatt store problemer her. Nå har jeg ikke prøvd å oppdatere alle drivere, men kan ikke tenke meg det har så mye å si... eller? Jeg kan jo alltids laste ned nyeste skjermkort drivere. Det skal vel strengt tatt ikke være nødvendig med 2gb minne. Jeg har en kompis som har samme masking som meg, men med litt svakere skjermkort, og han løper rundt med alt på fult, og lunker med 100 i ping...
værdama Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 hmm, er det bare meg eller får man mere rep i Av nå? jeg fikk nemelig 2k rep ca på ett run, var med fra start til slutt.
lollipop Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 hmm, er det bare meg eller får man mere rep i Av nå? jeg fikk nemelig 2k rep ca på ett run, var med fra start til slutt. 6376412[/snapback] Jepp, rep'en strømmer inn. Masse mer loot, dermed mye mer loot Bare synd jeg ikke får loote noen, siden jeg alltid henger noen sekunder bak... Har forøvrig disablet alle addons og prøvd igjen uten lykke, tenkte kansje noen lagre memory leak eller lignende fysaker
nazrm Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Hm, vel.. Om det er disconnects og lagg du sliter med så skulle ikke det ha noe å si hvilke skjermkort drivere du bruker.. Ta å sjekk ut techsupport forumet på http://wow-europe.com, er sikkert noen som har samme problemet.
lollipop Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Hm, vel.. Om det er disconnects og lagg du sliter med så skulle ikke det ha noe å si hvilke skjermkort drivere du bruker.. Ta å sjekk ut techsupport forumet på http://wow-europe.com, er sikkert noen som har samme problemet. 6376449[/snapback] Jo siden det ikke er linjen, så tenkte jeg at det var "graphical lag" Jeg har trålt det forumet , uten å finne noe som ligner, skal lese litt til.
Xtra Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg sliter med lagg i Alterac Valley, så gale at jeg blir disconected by server støtt og stadig. Det er ikke linjen, så det er nok grafisk lagg. Jeg har prøvd å slette /WDB mappen i wow folderen, til ingen nytte. Jeg har også prøvd å slå av/på diverse grafiske instillinger, alt på lavest, på max osv. Jeg har en amd64 3,4ghz (eller noe i den dur) 1024 mb ddr dual ram gforce 6800gt 128mb tja, pcn skal være god nok da for å si det sånn. Ellers spiller jeg wow med høyeste oppløsning og det meste på fullt, og det funker fint, så jeg synes det er rart at selv når jeg tar laveste oppløsning så skal det lagge i AV. Noen ideer til hva jeg kan prøve? 6375919[/snapback] Nei du behøver vitterlig ikke 2 gig ram, jeg kjører selv 1024 mb ram i AV og lagger aldri. Sats heller på å oppgrade HK drivere, grafikkkort drivere.
Ingeniørstudent Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 hmm, er det bare meg eller får man mere rep i Av nå? jeg fikk nemelig 2k rep ca på ett run, var med fra start til slutt. 6376412[/snapback] Ble exalted i på torsdag. Fikk 5k rep på to dager. rep'en i AV er blitt sjuk etter patchen. Skule ønske jeg hadde en lvl 60 alt som jeg kunne blitt exalted med også, hadde bare tatt en uke ^_^
lollipop Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Jeg sliter med lagg i Alterac Valley, så gale at jeg blir disconected by server støtt og stadig. Det er ikke linjen, så det er nok grafisk lagg. Jeg har prøvd å slette /WDB mappen i wow folderen, til ingen nytte. Jeg har også prøvd å slå av/på diverse grafiske instillinger, alt på lavest, på max osv. Jeg har en amd64 3,4ghz (eller noe i den dur) 1024 mb ddr dual ram gforce 6800gt 128mb tja, pcn skal være god nok da for å si det sånn. Ellers spiller jeg wow med høyeste oppløsning og det meste på fullt, og det funker fint, så jeg synes det er rart at selv når jeg tar laveste oppløsning så skal det lagge i AV. Noen ideer til hva jeg kan prøve? 6375919[/snapback] Nei du behøver vitterlig ikke 2 gig ram, jeg kjører selv 1024 mb ram i AV og lagger aldri. Sats heller på å oppgrade HK drivere, grafikkkort drivere. 6376517[/snapback] Ja jeg er i gang med det nå, håper det funker. Har også postet en post på wow-europe forumet.
lollipop Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Kjøre MSI live update 3 eller hva den het, fant ingen nye drivere til hovedkortet. Jeg får installere den nvidia driver greien til skjermkortet då og se hvordan det går.
lollipop Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Dritt altså Jeg lasta ned og installerte 91.31 driverene, det resulterte i en finfin blåskjerm og restart i safe modus hvor jeg fikk avinstallert alt. Kan noen linke noen drivere jeg kan bruke til gforce 6800 gt som funker for dere? takker så mye, stikker og lager meg mat, det rakner snart for magen her...
lollipop Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Fant noen Omega drivere jeg skal prøve nå, selvsagt var det lang kø (30 min) for å komme inn i AV, så jeg får vente i spenning.
Heisann123 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Og skaff deg mer ram. (2gb) 6376055[/snapback] Jeg spiller på 512 ram og lagger bare litt i AV, så du trenger definitivt 2 gb ram.
nazrm Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Mer RAM hjelper, believe it or not. (det er kanskje ikke løsningen på OPs problem, men det hjelper)
wonnim Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Masse mer loot, dermed mye mer loot 6376425[/snapback]
Frohman Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Litt OT, men hvordan skaffet du deg 1gb ram på en halvtime?
knux Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 han oppdaterte bare driverne =/ lollipop, REDIGER KNAPP FTW, 4dobbel post ffs..
lollipop Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 (endret) Litt OT, men hvordan skaffet du deg 1gb ram på en halvtime? 6378432[/snapback] Jeg har da ikke sagt at jeg har mer enn 1gb ram? jeg har 2 stk 512 brikker, sånn "dual" greie. Og, "han oppdaterte bare driverene"... var det ikke det jeg skulle da? Uansett. Jeg installerte Omega driverene i går. Nå i dag lagger jeg enda, ms baren blir til slutt rød, og jeg blir disconnecta. Det går litt i rykk og napp, noen ganger holder jeg meg på "gult" lenge, men når den blir rød blir jeg tilslutt disconecta Endret 25. juni 2006 av lollipop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå