Nauz Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 (endret) Hei, instalerte steam her om dagen, og i dag skulle jeg prøve ut cs Source. Er over et år siden jeg har spilt det så tenkte å prøve å en runde mot boter, så Creater en server med 4 boter.. Men gidder fort ikke spille mer pga alt henger etter.. eks det går flere sekunder fra jeg trykker på skyt til skuddet blir avfyrt.. Det "lagger ikke" men alt henger etter.. av og til så er vann, vinduer osv lilla. I stress testern får jeg 96 fps. Så lurer litt på hva som kan være problemet? Hw: -AMD athlon 64 x2 4200+ - Geforce 7600gt - 2gb ram - Skjerm med 3 ms( så er ikke etterslep som er feilen).. Har prøvd å spillet det med en kjerne( siden spillet ikke støtter dual core), men det hjalp ikke, har nyeste av alle drivere, og ikke noe spywarez, virus etc.. Håper noen veit hva jeg må gjøre for å fikse dette? Endret 24. juni 2006 av mr.nauz
Admin'c Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=473037 (AMD) DUALCORE lag fix *OPPDATERT* https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=491003&hl=
Nauz Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 (endret) Hei, restartet pc en, og prøvde på nytt igjen og lot spillet kjøre på kjerne 2, Da fungerte alt som det skulle eller det Meste, det henger ikke lengre etter men er er noe feil med grafikken, Det kommer opp røde, grønne osv firkanter rund om kring( se bilde).. Hva kan jeg gjøre med det? Er det "artifacts" eller hva det kalles? mvh Mr.Nauz Endret 24. juni 2006 av mr.nauz
nree Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Slik fikk jeg og.. Skjekk klokkinga på skjermkortet ditt! Når jeg fikk mitt skjermkort var det overklokket til standar, altså alle frekvensene var på det høyeste og jeg kunne ikke gjøre noe med det, sendte det inn og fikk nytt..
Nauz Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Slik fikk jeg og.. Skjekk klokkinga på skjermkortet ditt! Når jeg fikk mitt skjermkort var det overklokket til standar, altså alle frekvensene var på det høyeste og jeg kunne ikke gjøre noe med det, sendte det inn og fikk nytt.. 6376529[/snapback] Hvordan kan jeg sjekke klokkinga? Er kun i cs jeg har problemer med det.. ot: Begynner å bli møkk lei alt som har med Source å gjøre, når jeg fikk hl2 Første gangen hadde jeg samme problemer med fargene, dog i alle spill, så fikk bytta fra Creative radeon 9600 til et Sapphire kort, Da fungerte det, Så 2-3 mnd senere kjøpte jeg meg et Geforce 6600gt, men da Fikk jeg fps på 5 osv, fikk aldri fiksa feilen, prøve ALT.. nå 1 og et halvt år senere kjøper jeg meg helt ny pc, Men neida.. det vil ikke fungere nå heller
Rockna Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 kanskje et domt spørsmål men: har du instalert driverne til ditt skjermkort?
Nauz Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 (endret) kanskje et domt spørsmål men: har du instalert driverne til ditt skjermkort? 6379269[/snapback] Hvor dum tror du jeg er? Har instalert skjermkort driverne så klart, bruker de nyeste "offisielle" driverne! Endret 25. juni 2006 av mr.nauz
Nauz Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Nvidia har lansert nye drivere i dag, Håper det kan fikse på feilen
srbz Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hvis ikke kan du jo teste med omegadrivere isteden. http://www.omegadrivers.net/nvidia.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå