Gå til innhold

XBox, låst HDD


Anbefalte innlegg

For en stund siden kjøpte jeg en Xbox med chip. Men for èn uke siden, slutta chip'n å funke. Og harddisken inne i Xboxn er låst TIL Xboxn.

 

Så det jeg lurer på er om det er mulig å låse opp harddisken, sånn at jeg kan bruke den i PCn. Er dette mulig?

 

På forhånd, takk! (=

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For en stund siden kjøpte jeg en Xbox med chip. Men for èn uke siden, slutta chip'n å funke. Og harddisken inne i Xboxn er låst TIL Xboxn.

 

Så det jeg lurer på er om det er mulig å låse opp harddisken, sånn at jeg kan bruke den i PCn. Er dette mulig?

 

På forhånd, takk! (=

6367503[/snapback]

 

 

så på www.xbox-scene.com for litt sia at noen jobbet med et program som låste opp harddisker uten at man har passordet. hd passordet på xboxa er lagret i eprom. nyere chiper har mulighet for å lagre eprom på chippen. men om den er føkket så er vel det vansklig. jeg vet ikke hvor lang tid det tar før dette programmet er ute, men sjekk innom xbox-scene og finn artikkelen og kanskje spør litt rundt på forummet der. regner med at det kommer på siden dems når det er ute.. syns å huske at det var på vei ut snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...