Gå til innhold

Skal kaste en pose kinaputter...

Irminsûl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en plastpose full av kinaputter jeg skal kvitte meg med; noen som vet hvor/hvordan jeg skal kaste det?

Går det i vanlig søppel eller et annet sted? Det er tross alt eksplosivt.

Å sprenge de er uaktuelt, siden jeg nå er litt for gammel til å fly rundt og tenne på Tigerskotts. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesialavfall er vel det tryggeste, og også det mest logiske, andre farlige ting blir jo også kastet der.

Gå på miljøstasjonen med de.

Skrevet
Jeg vurderte om jeg skulle legge alt inne i en gammel monitor eller kabinett med hardware.

6367426[/snapback]

Det gjør du ihvertfall ikke uten å filme det! Er en tråd for spregning av HW etsteds.

Skrevet
Jeg vurderte om jeg skulle legge alt inne i en gammel monitor eller kabinett med hardware.

6367426[/snapback]

Det gjør du ihvertfall ikke uten å filme det! Er en tråd for spregning av HW etsteds.

6367443[/snapback]

Hvor? :dribble::D

Skrevet (endret)
Spesialavfall er vel det tryggeste, og også det mest logiske, andre farlige ting blir jo også kastet der.

Gå på miljøstasjonen med de.

6367406[/snapback]

Å dumpe dem sammen med maling, batterier og terpetin? Ikke så lurt...

Edit: Hvorfor vil du kaste kinaputter?

Endret av Larzemannen
Skrevet (endret)
Edit: Hvorfor vil du kaste kinaputter?

6367567[/snapback]

Jeg driver å kaster en haug med gammel drit jeg har hatt på rommet mitt i mange år--deriblandt kinaputter. Har ikke så veldig bruk for kinaputter lengre. Hadde den fjorten-år-gamle-meg hørt den tjuefire-år-gamle-meg si det, ville det blitt bråk. :D

Kinaputter og boks-Cola var viktig å få med seg når man dro til Sverige når jeg var liten. :)

Endret av Monster
Skrevet

Er ikke morra di eller kjæresten din som tvinger deg til å kaste de altså? Jeg tror ikke helt på deg om du ikke koser deg med å sprenge kinaputt lengre! :p

Skrevet
Er ikke morra di eller kjæresten din som tvinger deg til å kaste de altså? Jeg tror ikke helt på deg om du ikke koser deg med å sprenge kinaputt lengre! :p

6367770[/snapback]

Hehe. Ingen kvinns som bestemmer over meg, nei! ;) (desverre?)

Forresten er det mange andre ting det er vanskeligere å kvitte seg med enn kinaputter; småting fra barndommen som vekker mosegrodde minner. Men jeg kan ikke samle på alt mulig rask for alltid. Bort med det!

Men tilbake til emnet: Ingen her som vet hvor slikt skal kastes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...